2021-03-28, 00:43
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Har Dennis hamnat i knipa direkt?!

Nej han kom in och festa loss, hånglade i poolen lite som nästan alla gör och flera blev stötta och bittra över hans ankomst, sen blev det största grejen. Han fyllde dessutom 30 bast och folk bara drog sig undan och betedde sig allmänt fittigt mot honom.
2021-03-28, 00:43
Medlem
Haha tung Adrian är som ständigt dissar sängplatsen bredvid Madde!
2021-03-28, 00:44
Medlem
En snabb gissning på vem som sitter såhär i BB huset.
https://i.pinimg.com/originals/97/c0/5a/97c05a640f7ef92945a3c672a7c99a1b.jpg
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Vill veta mer om den nya killen.
Vem är han, var kommer han ifrån, yrke osv.
Känns som ja träffat honom vid nåt mindre bra tillfälle.

Han är svensk, bor i Stockholm. Jobbar som bilförsäljare
Medlem
xrlpyts avatar
Jag gör en delvis annan tolkning av Alex. Jag tror att Alex egentligen inte är sotis på Jacki, utan på Emelie. Men när han såg Emelies intresse av Dennis så tappade han modet, men så såg han en livlina dyka upp när Emelie blev så uppenbart avtänd av att Dennis fick en porrig lapdance av Jacki, utan att Dennis protesterade. Alex ropade något om "douche" mot Emelie när hon var på väg mot duschen, och Emelie ropade något tillbaka i stil med "douche no thank you"

Plötsligt såg han sin chans att bli den fina killen som inte gör sånt, kanske om han inte gör sånt och samtidigt påpekar när andra killar gör sånt så kanske han har en chans.. ändå.. och sen gick han vidare tillsammans med Katti om att "vi" inte gör sådant i det här huset, BB handlar inte om sånt, ska det vara så så kan han lika gärna gå ut..
2021-03-28, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Steph är smartare än många tror. Hon har en fullträff här på Alex!

Klockrent! Rädda Steffi på måndag nu, nästa vecka kan Alex åka tack
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Steph sa att Alex ville att han, Simon, Steph och Jackie skulle bada i poolen för att de skulle hångla. Men Jackie började hålla på med Dennis istället. Steph tyckte att Alex inte kan ge en riktig anledning till att han tycker det är en oskön stämning runt Dennis och att hon tror att Alex känner sig hotad av Dennis och att hans manlighet är skör när en snygg kille kommer in.

Hoppas du förstår. Är trött.

Pedram lider av samma sak som Alex
Medlem
Sjukt att Wishherpes-bruden framstått som en av de mest rimliga i kväll
Medlem
Herpes sa något bra faktiskt. Att alla som kollar sitter och skrattar åt dom andra deltagarna hur dom har bettet sig mot dompa löve.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag gör en delvis annan tolkning av Alex. Jag tror att Alex egentligen inte är sotis på Jacki, utan på Emelie. Men när han såg Emelies intresse av Dennis så tappade han modet, men så såg han en livlina dyka upp när Emelie blev så uppenbart avtänd av att Dennis fick en porrig lapdance av Jacki, utan att Dennis protesterade. Alex ropade något om "douche" mot Emelie när hon var på väg mot duschen, och Emelie ropade något tillbaka i stil med "douche no thank you"

Plötsligt såg han sin chans att bli den fina killen som inte gör sånt, kanske om han inte gör sånt och samtidigt påpekar när andra killar gör sånt så kanske han har en chans.. ändå.. och sen gick han vidare tillsammans med Katti om att "vi" inte gör sådant i det här huset, BB handlar inte om sånt, ska det vara så så kan han lika gärna gå ut..
Patetisk människa Alex är
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Just nu hoppas jag Dennis vinner hela skiten. Fy fan!

Det här var den vidrigaste och mest oförtjänta dåliga upplevelsen för en ny deltagare i ett TV-program jag någonsin har sett i hela mitt liv.

Håller med till 100%

Jag älskar Simon, men alla positiva omröstningar just nu kommer jag ge min röst till Dennis

Fruktansvärd beteende av majoriteten av människorna därinne
2021-03-28, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Bra analys! Tror inte heller att han är sugen på grottmonstret

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in