2021-03-28, 00:17
Medlem
Nämen tycker det är så intressant att de ska berätta saker som är rätt så irrelevant. "Jag och Bardos gick in först" "Vem är Bardos?"

Alex körde verkligen YOU CAN'T SIT WITH US!!!
2021-03-28, 00:17
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Dagsfylla för dennis med tanja imorrn. Han förtjänar det

Har du bevis på det
2021-03-28, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag ingenting från poolen, men i sängen samma kväll såg man FLERA och TYDLIGA juckrörelser från Pedram mot Tanjas stjärt, rörelser som hade varit helt omotiverade om det inte handlade om att trosor och kallingar var neddragna. De fick order från BB om att ge tumme upp, och de båda gjorde det direkt, de fortsatte en stund men kom det in en massa andra deltagare i sovrummet som cockblockade..

My story.
Tack för din story. Din story är viktig<3

Nu finns det ju visserligen ganska många som sysslar med torrjuck, och jag tänker låtsas att det är det som skett FÖR JAG VÄGRAR TRO att någon frivilligt knullar med Pedram.
Bannlyst
Joel och Dennis klickar inte riktigt 🥴
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Väljer att citera favvisContris som svar:

Jag förstår inte vad du menar.

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Då var du den enda. Grattis! (vi andra hade censur när/om det eventuellt hände).

Jag var inte den enda. Jag vet dock vad jag såg.

Men ställ era frågor om Pedrams och Tanjas poolsex till andra här i tråden och se efter själva om jag ljuger eller ej. Orkar inte försöka övertyga er.
Medlem
Spajdors avatar
Tror inte att Dennis är mullvad. Han undrade precis vad man gör om frisören (Mössan) åker ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Numoh10
Killen fyllde år idag, istället för att folk ska va glada för honom så får han massa skit. Alex o pedram borde lämna BB, den nya killen verkar vara hot mot de. O sen, har ni sett pedram sen denis gick in till BB 🤣🤣🤣🤣🤣

Gamnacken har suttit o lipat i sovrummet. Men när det börjades snackas skit om långeman så fick han luft igen
2021-03-28, 00:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Lär bli intressanta samtal och ett eventuellt krismöte lagom till frukost imorgon då. Återstår att se om någon ändrat eller kanske rent av ändrar ståndpunkt där och då.

THANK YOU AND G’NIGHT

Jag tror att Katti kommer säga exakt vad hon sagt i kväll, sen titta på Axel, och han kommer inte säga ett skit, eller försöka lindra in det... Jag tror han fick feeling i kväll och såg sin chans att vända huset emot Dennis, tror att även Pedram hade hoppats på det men ville inte säga något, men nu när det inte lyckades så var det bara att gå och lägga sig och hoppas på det bästa i morgon..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Man vill inte missa husmötet imorgon

Fittan Alex sa att han kommer hålla käften under mötet
Medlem
Det är inte nervositetstics utan han har tics 24/7
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Kan du förklara vad du menar? Vad har hon gjort?
Klockan är mycket. Det har avhandlats på typ 50 sidor minst i tråden.
Sorry orkar inte gräva i allt igen. Kör igenom history.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Såg precis klippet där Emelie blir arg och ledsen. Pedram är sjukt korkad och irriterande. Precis när jag slutat störa mig på honom så flippar han.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in