2021-03-27, 23:54
Medlem
Alla diskussioner ikväll är skit roliga 😂😂
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Kermith du måste vara rörd till tårar nu över Officierens tal om Dennis vid köksön.
Du hade rätt om honom trots allt. Han har hamnat på min toplist nu.
Rudi. Det värmer grodlåren.
Det är en hyvens man med god karaktär. Vem kan inte se hans storhet.
En första gradens Officer Rudi.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Jag hoppas att hela festen pratar om min dase på min 30-årsdag.
De gjorde dem inte på min.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hehehe Äter Nardos Gorbys.
Det är väl gris kött i dom?

Edit. Nötkött i Gorbys.

Kan vara en blandad kompott. Man vet aldrig.
Vi har väl inte glömt bort den store åsne-kött skandalen som skanderade och skakade om svenskarna X antal år sedan.
Medlem
icons avatar
Tanja och Adrian är bra nu som är där med nya killen. De tänker hänga med på hans förslag om att bubbla.
2021-03-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agaton-satapiss
Jag är säkert sist på bollen, har bläddrat några sidor bak men inte hittat något svar.

Dennis har en tatuering som det står 10X på, Jackie har också en med 10X om jag nu inte såg helt fel..

Någon som vet vad det står för? 😋
Såg det också, måste vara någon Rhodos grej.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Var är Emelie?

Vem fan bryr sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag behöver ju inte ångra något eftersom jag redan röstade på Steffi (såklart) när röstningen öppnades, men jag känner för alla som hade Katti som favorit fram tills i kväll, som diggat hennes gränslöshet, hon dansar loss, snart 60, fiser och skriker om att skita på sig, super sig full med ungdomar hälften hennes ålder, och har säkert gjort all kinds of fucked up shit i hennes dagar -

- men i kväll får hon moralpanik och äckelkänslor när en ny kille inte aktivt hindrar en tjej från att ge honom en lapdance i badkläder. Det var lite overboard, tycker jag personligen (!!) när han slappade Jackis rumpa och klämde hennes tuttar, men hon verkade å andra sidan inte protestera eller göra minsta rörelse för att flytta på hans händer.

+1 på den
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
De TROR att de är arga för att Tjacklin gav Dennis en lapdance. Men de ÄR arga för att en riktig man med hästkuk och testosteron i kroppen klev in i huset och hotade hela gruppen enbart genom att existera, de feminina betahannarna grät i sovrum 1 och de otillfredsställda kvinnornas rivalitet slog i taket. Sen började skitsnacket bakom hans rygg för det är så de äckliga svinen gör.

Aha jag fattar!!!
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Bara röka en fet och kolla med ett öga och halvt sovandes. Så överlever man.

Adrian kanske inte vinner alla tävlingar nu. hehe

Lite konkurrens är alltid utvecklande!

Ja tack, en holk och en kasse bärs
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
De TROR att de är arga för att Tjacklin gav Dennis en lapdance. Men de ÄR arga för att en riktig man med hästkuk och testosteron i kroppen klev in i huset och hotade hela gruppen enbart genom att existera, de feminina betahannarna grät i sovrum 1 och de otillfredsställda kvinnornas rivalitet slog i taket. Sen började skitsnacket bakom hans rygg för det är så de äckliga svinen gör.

Exakt så!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hade han ögontics när han kom in? Det enda jag kan fokusera på nu.
Jepp

Diggar den nya killens sätt riktigt jävla mycket, men helvete vad han UPPREPAR SIG!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in