2021-03-27, 23:48
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han och Judith går väl på samma firmafest då
Hoppas inte
2021-03-27, 23:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Judith har varit den i särklass vidrigaste bb-deltagaren genom tiderna vad kommer till ofredanden så att hon har mage att öppna käften om andras beteenden är galet.
Dennis pulvriserade ju hennes alpha-hane ställning, hon är ju livrädd att han ska ta över hennes flock med honor.
2021-03-27, 23:49
Bannlyst
Dennis har 23cm med halvbonge 🍆🍆🍆
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Jävlar va dom gråter i Sovrum 1.
Katti, Alex och Judith är så jävla butthurt

Vet någon vilken vägg det sovrummet ligger i från utsidan, så man kan köra in en fet gaffeltruck och lyfta ut dom tre bittra fett-patrasken. Börjar fan bli riktigt förbannad nu
Varit så skönt att inte behövt hata någon helhjärtat, så som jag hatade valrossen förra säsongen av BB. Men det är på gränsen nu.. det är sannerligen på gränsen för mig, det här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Bakom hans rygg förstås. Tror du på allvar att feminina betahannar som Joel, Pedram och Alex mfl. vågar säga det till honom direkt?

Såklart.

Jag fattar fan fortfarande ingenting.

Vad är de arga på?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Sjukt hur lätt deras ”familjära bubbla” sprack när dompa löve kom in.

Gjorde den verkligen det? Eller håller dom ihop familjen som en sekt och skyller allt på nykomlingen och hans stånd?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Sjukt hur lätt deras ”familjära bubbla” sprack när dompa löve kom in.

Hans halverigerade penis penetrerade och tog sönder den, jajamän.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Japp!
Jagvtrodde högt om honom de första av hans timmar i huset men han föll ner till bottenlistan OTROLIGT fort! Usch!

Nardos ville förklara vad Dennis hade sagt för de andra vågar ju fan inte ens prata med honom och då sa Alex att han kände sig obekväm i poolen och att.. vad var det han sa.. det inte var ett sånt här program han sökte till och han ville inte prata om det nu. Nej han ska ut. själv satt han i soffan och frågade ut Tanja om hur många killar från Tinder hon hade legat med? Nej Alex du kanske ska söka till programmet "Fråga Olle" då istället?

Jag är så arg och jag tål inte dubbelmoral och hyckleri! Varför frågar AD Tanja om vad som har hänt? Vet han inte vad som hänt, de hade ju ett möte kring köksbordet!
2021-03-27, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Konfronterade de som är arga på Dennis honom?

Vet Dennis om det? Eller e det bakom hans rygg?

Ingen förutom Nardos prata med han om de.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag har inte hört lr sett Judith på hela kvällen 🥳🥳🥳✌️

Grinar ut i ett av sovrummen tydligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Handlar kvällens bråk om att nya killen fick stånd? Eller va?
Nej det har bara vridits på alla möjliga sätt , allt började med att Emelies klassiska bittra sida kom fram och hon blev svartsjuk pga Jackie gav Dennis lapdance + att han smiska henne.
Medlem
Paladins avatar
Juddan stärker upp Pedde med att han är en så jäkla stark individ som åt den jäkla korven (nämner inte att han nästan dog på kuppen dock) och säger åt honom att inte ge upp nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in