2021-03-27, 23:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ska dennis hatas för att han fick stånd?
Vad fan är det här?
LOL
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Men vad händer?? Har alla deltagare helt plötsligt förträngt att huset befunnit sig i Sodom och Gomorra vid fler än ett tillfälle denna säsong?

-Katti tallade på Jespers kuk första veckan
-90% av deltagarna har hånglat med varandra
-Tess strippade och utförde lapdances på festerna
-Det har kladdats på kroppar och slickats på bröst och vulvor
-Simon har visat lillprinsen och minst 4 pers har pissat i poolen
-Tanja och Pedram har förmodligen haft SEX i poolen och utfört diverse syndiga aktiviteter i sängen, fler än en gång

VARFÖR har alla blivit mormoner helt plötsligt?

Bara för att deltagarna är trötta och redan hunnit lärt känna varandra samt möjligen passerat "utforsknings"-stadiet betyder ju inte det att de två nya ska bli utstötta för att de är nya, besitter mer energi och är lite mer lössläppta?
Jackie och Dennis har inte gjort något vidare intryck på mig men jag gillar inte hur skenheliga deltagarna helt plötsligt blivit för att de blir skrämda av deras självförtroende och frigjorda beteende. De skämmer ut sig själva just nu tycker jag. Töntar hela bunten. (Alex värst)

Jag bugar för dig min vårta.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Skickar autonominering för samejävel och mongo.
Det har förekommit grövre saker utan åtgärd eller en fitt varning.
Fan har vi kommit någonstans.
Skandal BB vilka djävla zooper till produktion
Medlem
Hahahahahah undra om det var det han förväntade sig med en 30-års fest 😂😂😂 deprimerande
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vad gjorde han mer än att ligga på poolkanten med halvbånge? Det här är ju reaktionerna som borde kommit efter diverse andra deltagares beteenden där inne.
Han klappade Jaqi på rumpan m.m. Framför fel personer och efter att andra personer hade andra planer.
Medlem
thepizzakingggs avatar
Tror ni att Dennis kanske är mullvad? Såg någon påpeka på instagram att han inte är med bland deltagarna på appen
Medlem
Har nån av dessa dårar sett gamla BB?!?

Vad fan tror de att de är med i för slags program?! JÄVLA IDIOTER!!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det vore ett lämpligt straff för de där jävlarna.

Hatar alla nu! De kan fan åka ut ur huset allihopa just nu.
Ja vafan.
Nu känns det som det kom in en riktig BB deltagare. Även JaQi.
Dom 2 har potential i huset. Får alla andra att se gråa ut.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vad gjorde han mer än att ligga på poolkanten med halvbånge? Det här är ju reaktionerna som borde kommit efter diverse andra deltagares beteenden där inne.

Fattar inte heller. Alla är kränkta för att han fick bpnge. Alla andra killar ser honom som ett hot och alla tjejer hatar Jackie för att hon fick honom att få bånge.

Årets största skämt är BB. Att BB sen stänger av all musik och inte skickar in alkohol gör saken värre. Dom hade kunnat räddat situationen med att röja på bra musik och "slussen är öppen". Inte alla, men Dennis och fler hade fortsatt att festa.
2021-03-27, 23:15
Medlem
EasyJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hahahahahah undra om det var det han förväntade sig med en 30-års fest 😂😂😂 deprimerande

fy
Medlem
DjPuttes avatar
Herrejävlar det där är en mullvad så det kör om det hela kan jag ge mig faaan på, Som han agerar just nu så finns alla tecken på det för INGEN går in i huset på sin 30års dag det faller på orden redan!

Ska bli intressant se hur länge klarar han av denna roll....
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
+1

Precis, dubbelmoralen är total och bara skrattretande hur de går bananas för att den nya killen hånglar med jackie i poolen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in