2021-03-27, 22:44
Medlem
Åh helvete vilket sektbeteende de anammar nu alltså, håll utkik efter vilka som går emot detta: just nu är det Adrian och Tanja som säger emot när hela deras sekt går emot för att någon "ny" kommit in.. Just nu är Pedram och Joel sektledarna.....
Medlem
lillaflippens avatar
Är Pedram uppe nu när nya grabben fått sura blickar. Nu vågar han sig ut ur sovrummet och ska spela Allan. Spyr på pedram.
Medlem
Anonym396s avatar
Emelie säger att Pedram är sur över att Dennis kom in.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
SA HON DE!?🤣

Japp
Medlem
Oavsett om Dennis lämnar imorgon eller på Måndag så har han fan gjort hela säsongen. Älskar detta!
Gör något riktigt bra i natt också
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ja för fan!
Jackie lapdancade sönder Dennis, varpå Katti får spelet och tycker att det är ett äckligt beteende. Katti fick dåndimpen!

Vad tusan är det diskussionen i köket handlar om? Är det samma? 🤔
Hörde att Emelie skrek på Pedram? Vad har dom bråkat om?
2021-03-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Nu har inte Dennis varit inne där så länge, men... jag tycker att jag kan avläsa lite det Alex pratar om...

Jag ser det så här, typ alla som har kommit in hittills har en viss grad av "töntighet", några lite mer än andra, men han den här nya verkar (hittills) inte ha någon töntighet alls i sig. Jag fick lite den känslan när de spelade deras låt och alla hoppade och tokade medan han satt där och det såg ut som han tänkte: "vilka töntar"... vi får se... har tyckt mycket om gruppen i år på något sätt, men det kändes som att dynamiken ändrades till det sämre när han kom in... men får väl ge honom några dagar till.

Håller med. Alla andra som har kommit in har direkt anpassat sig till gruppens mentalitet, till och med Jacki. Ska bli intressant att se vart detta tar vägen men just nu är känslan att han kör sitt egna race.

Bra gjort av produktionen att kasta in honom. Äntligen blir det skitsnack och lite polemik!
Medlem
peddi vände snabbt i humör 30 min sen satt han och lipade som en bebis nu är han sitt gamla aggressiva jag i köket
Medlem
Svart-Skalles avatar
Nu visar alla i hela huset hur äckliga dom är. Dom borde välkomnat den nya deltagaren genom fira hans 30-årsdag, men istället snackar de skit om honom, nästan allihop! Äckel.

Bra av Steff och Tanja som ställer sig bakom Dennis.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Officeren sitter stilla och tyst och ser hur huset krackelerar sakta men säkert, Kommer bli bra detta i framtiden bara för officeren!
De civila kommer förstå den stolte Officeren med en magnifik karaktär. MI6 får ständigt information.
Avslutad
Adrian så jävla vettig i alla uttalanden.

Älskar honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Katti säger att poolen blivit anledning till att hångla. Men vad är hennes problem? Hon börjar låta som Nardos. Ska alla rätta sig efter henne?

Festen dog nu. Bra BB. Vad kul BB är med pkfolk.

Jag skrev tidigare idag att KATTI tror att detta är HENNES HUS och ser de andra som GÄSTER hos henne...

detta håller jag fast mig till efter det hon klagar om just nu.
Ut med tanten på måndag och låt de unga ha kul! tack !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in