2021-03-27, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hade hellre firat min 30-årsdag helt ensam än i BB-huset
+1. Ja, fy fan!

Kul ändå att Tjackisens ålande skapar lite drama.
Steffi, låt Katti äcklas av det om hon.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nej nu är jag glad att jag inte röstat på Katti ännu. Man ska alltid rösta i sista stund. Gå och lägg dig och snarka kärring.

En tabbe som jag gjorde. Jag får be om ursäkt till tråden för min röst. Har dock en till.
Medlem
icons avatar
Saker svänger fort därinne minst sagt. Alex hade inga problem med att planera hångel med Jaqi och hångel för Emelie med Dennis. Så komiskt att det blev så här istället
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Bra av Steph och Tanja står upp för Dennis iallafall...
Alla män i huset är bittra som fan för att en ny alfahanne kommit in. Och Kattis.. snälla? Det har ålats och tvånglats av Judith i en månad utan att du har reagerat. Killen fick en lapdance. Han har inte gjort något fel.
2021-03-27, 22:41
Avslutad
Beef i Vardagsrummet. Alla snear.

Emelie skriker för Pedram inte får prata klart
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Michelin-gubben Alex ska hålla sin käft stängd. Har varit där några dagar och leker diktator.

23 år och ser ut som 48. Tragisk figur.

Hahahah eller hur riktigt tragiskt. Jävla knubbsäl borde ta o lugna ner sig. Han tror ju han är så jävla snygg, smart och perfekt. Ingen tjej vill ha honom där heller så som han försöker.
Han ska ut med huvudet före eller med magen före😂 så fort chansen kommer att kicka ut honom
Medlem
Sir_Ks avatar
Emelie flippar totalt nu för att Pedram har helt rätt!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
haha touché
Men vad fan gapar kruttanten om? vad är hon så upprörd över? Deniz halvstånd?

Hon tycker det är äckligt med "torrhångel" och tycker Dennis skulle lära känna dom genom att prata ikväll.

Vadfan, killen fyller 30 år, han vill ha fest. Det var inte han som tog tag i Jackie heller, hon körde lapdance. Och han sa nej när hon ville hångla.

Katti är just nu bara bitter över att hon inte får skott i råttan. Hon tyckte ju det var askul för ett tag sedan och körde en skum ravedans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Alex såg sin chans att bli ett med gruppen och gnäller på nykomlingarna. Själv har han varit där ett år och alla där inne är hans FAMILJ!

japp, det där är flockmentalitet-beteende. Desto svagare man är desto mer måste man in i "gemenskapen", byt ut gemenskap mot sekt. Det är lite det som det blir där inne, en sekt.
Medlem
Men vad fan gafflar Katti om?

De flesta i huset har ju betett sig som han gör.
Simon har mottagit lapdance, även gamnacken! Har tanten o alex missat det eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Skojar du? Undersköterskorna snackar så jävla mkt skit så det inte är sant. Vårdavdelningarna är så jävla toxic på grund av undersköterskorna.

Därför jag känner igen typen, speciellt tanterna "Såhär har vi gjort i 30 år gumman, kom inte här och mopsa" och gör livet allmänt surt.
Medlem
Kärring-Katti fuck you.

Detta är BB ditt missfoster.

Klart folk ska hångla i poolen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här