Fint att du har kommit in Putte.
Har du haft möjlighet att beskåda Gamnackens förfall.
Även han har nu visat känslor för den bländande.
Snart kommer även Don Dennis att besöka Officeren.
Dök upp just såg bara en glimt såg jag att gamnacken var totalt bruten och officeren tröstade han, Han är knäckt en ny ALFA är i huset just nu!
Nardos drar upp att Madde försöker spela för publiken med Adrian för att få fler röster nu när hon hänger lös. Nardos vill ha Adrian helt klart hon tror hon styr vad händer i huset själv och ingen annan
Emelie blev nu sur efter Jackie uppvisning på Dennis
Pedram sa till Tanja igår under diskussionen om pranket att den som är med i leken får leken tåla. Nu får han tåla lite då! Kan fan inte tycka synd om honom för han har gått och kaxat sig, glidit omkring med ett flin på läpparna som den självutnämde Casanovan. Nej hoppas verkligen det blir ett tufft uppvaknande eller iaf tills nästa brutta dyker upp.
Adrian är på väg att kanske åka ut och det är Pedram som ska tröstas. Återigen är det honom det handlar om.
Tyckte någon som skrev hade hört Pedram säga det till Adrian och att han berättade då om tjejen på utsidan.
Ja men han har ju förnekat det hela tiden men de flesta här visste ju för jag vet att jag hörde Tanja strax innan säga att: -Nej, det kommer bli eländigt.. Pedram fortsätter tjata och sen sa hon .. Men jag vill inte att min Pappa eller arbetsgivare ska se. Sen stängdes kameran i poolrummet.
Man kan ju undra varför getriddaren skulle in i huset öht?