2021-03-27, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Okej mannen. Pedram är ju inte bög så ... men som sagt, jag låter dig fantisera vidare.

Inte bög, men Bi.

Är du svartsjuk för att jag legat med honom men inte du eller?
Medlem
En positiv sak m Judith: hon har fått mig att aldrig mer vilja småäta igen.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Dennis känns som en manlig version av Emelie.
Jag gillar honom. Han, likt emelie, upprepar sig som fan när han är packad!

Är inte lika pkfitta som alla andra. Säger det han tycker och tänker. Det här kan bli bra tv
Nä, men lite väl jävla upprepade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
ALLTSÅ snälla, ångra inget.
Jag följer med dig till Kista eller var fan hushelvetet nu ligger bums och slår sak i tagen?

Jag mår så dåligt av henne att jag, trots absolut inget bättre för mig, överväger att bara totalt sluta titta tills hon är ute. Hon ger mig kliande stressutslag.
Hade blivit landsförvisad om mina PK-vänner visste vad jag skrev här inne (lol vilka vänner?).

JAG MED. Mår på riktigt dåligt. Tror tyvärr att hon kommer komma långt, för att alla jävla Instagramidioter tycker att hon har frikort i att bete sig hur som helst för att hon är rasifierad. Hon kommer sitta i finalen, sanna mina ord.
Medlem
Tror Pedros att det funkar så att Adrian får stanna om han drar? Martyrjävel BB kastar in en ny snubbe i så fall
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Sånt tänker man på innan, då begår man inte misstag efter misstag. Men han hade ju inte haft fullbordat samlag med Tanja påstod han ju. Vilken lögnare. Så han kom på just idag att han har svikit någon på utsidan. Pedram har väl inte visat att det varit något problem från det att han kom in i huset?

nu fejkgråtskrattar han allt är bara för att få uppmärksamhet vilket ingen gett honom ikväll efter att dompa gled in som en riktig alfahanne
2021-03-27, 21:53
Medlem
Shit såg ni nya snubbens dick print? den är ju fan gigantisk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag har legat med Pedram på en Gayklubb i Berlin 2019. Så jag om någon vet hans storlek.

Den är as-stor.

Halvstånd säger ingeting.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
ALLTSÅ snälla, ångra inget.
Jag följer med dig till Kista eller var fan hushelvetet nu ligger bums och slår sak i tagen?

Jag mår så dåligt av henne att jag, trots absolut inget bättre för mig, överväger att bara totalt sluta titta tills hon är ute. Hon ger mig kliande stressutslag.
Jag hänger på. Just nu hatar jag fan i princip alla i huset. Vad fan är det för människor?

Och varför blinkar den där lampan? Vill BB störa Pedros gråtfest?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Det gör det ju faktiskt ganska fantastiskt Längd är en stor grej för killar I guess

Tydligen.

Men som jag skrev igår. Jag är kort. Och tjej. Simon är välkommen. Då slipper han komplex

Men först på listan är Dennis. Simon får ställa sig på kö. Störst går först.
Medlem
Lobbaaans avatar
Har mössbögen deltagit på någon fest överhuvudtaget?
2021-03-27, 21:54
Medlem
Slog över till DC. Har någon ens saknat Pedram?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in