2021-03-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Pedros gråter för han gillar någon brud på utsidan? Sluta stoppa snoppen i Tanja då. Bruden vill inte ha dig nu ändå jag svär manneeen.

Finns ingen tjej på utsidan, han använder det där som ursäkt. Vore ju ett slag rakt i nyllet på hans manlighet om dom andra insåg att han bölar över att (först Therese lämnade) och nu Tanja väljer att prata med nya killen.
"Nä nu vill jag sova" haha. gå och lägg dig din trötta fan. Hoppas fortfarande att Tanja och nya killen har sex framför ögonen på honom.
2021-03-27, 21:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah jag gillar dig med, horsey<3

Men eller hur? Osar könssjukdomar om henne, och det är aldrig ett bra tecken. Jag skulle också kunna unna Simon en vinst faktiskt, tycker DOCK han tappat det lite på senaste? Gillade honom verkligen i början men nu känns han lite osynlig. Han behöver göra fler saker i stil med visa kuken för oskuldsNardos och kissbomber i duschen för Tanjas, Steffis och Judiths beskådan.
Fattar vad du menar! Jag tror att han har mycket mer på lager. Han känns förbannat rastlös. Jag tror och hoppas att det finns mycket mer att hämta där.

Hahaha Tanja känns lite full. Höll hon sig till 4 enheter?
2021-03-27, 21:44
Medlem
En bingobricka för BB 2021 innehåller iaf ett Nardos-EEEY.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det som BARA MÅSTE ske nu; är att när gråtfesten i sovrummet är slut, och den kamerarövslickande AD lyckats få upp Pedrams självkänsla till en ok nivå, så går de ut, och hittar Tanja & den nya killen hånglande i poolen

+10000000

Detta är det bästa denna säsong. Njuter av hur krossad Pedram är över att han nu förlorat sin alfahannestatus
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Ångest över att AD kanske måste lämna då de har typ tajtast bonds. Ångest över saker som skett i huset, samt något på utsidan.

Skulle säga att detta är en typisk snefylla, blinfull och ha ångest så blir det så här...

Han har ju fan knappt druckit han vill BARA ha uppmärksamhet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Han är utkonkurrerad av den nya

Och tydligen rädd att hans terapihund Adrian ska åka på måndag.
Medlem
Citat:
Förstår helt ärligt inte att ingen där inne säger åt Nardos att hålla käften med sitt jävla EEEYYYY?!?!!

hade jag varit där hade jag stympat hennes käft dag två

(för grovt? kanske. ångrar jag mig redan? kanske.)

Sa någon Mergim förra året? Vill minnas att de bara störde sig bakom hans rygg men ingen jäkel sa något
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram gråter inte för att AD kanske ska dra utan det är den nya killen som omkullkastar hela hans tillvaro. AD visar verkligen hur mycket man han är just nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Helvete,Nardis skrik🤢🤢

EEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuyyyyyyyyy yyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nya killen verkar bonda med Nardos?

Så klart en riktig man ser vem som är Alpha honan. 😘🤣
Medlem
jävla pedram förstör stämningen för alla
nu kommer ad tvingas trösta hela jävla kvällen
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Förstår helt ärligt inte att ingen där inne säger åt Nardos att hålla käften med sitt jävla EEEYYYY?!?!!

hade jag varit där hade jag stympat hennes käft dag två

(för grovt? kanske. ångrar jag mig redan? kanske.)

Hon kommer låta EEEEYYYYHY medans du stryper henne. Du kommer inte fixa det. Ljudisolerat rum för nardos är det enda som hjälper.

Edit: du skrev inte ens att du skulle strypa henne. Antingen är jag för full eller läste vad jag ville läsa. Vem vet
Senast redigerad av lillaflippen 2021-03-27 kl. 21:45. Anledning: Lade till text.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in