2021-03-27, 21:05
Medlem
uardozs avatar
Tjacklin, cracklin. Kärt barn har många namn <3
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Bb skickar in brev med texten ”.. för nu blir det POOLFEST!!!!
Alla deltagare: JAAAAAA wöööööööhhöhö jaaaaaaa yeeees!!!!! Jaaaa!!!
Också alla deltagare: sitter kvar i soffan. 4 st dansar trött vid sidan om poolen.

Fan-tas-tiskt. Hade jag varit Dennis hade jag sprungit ut ur nödutgången.

Ja och poolen är skitig, det går runt en maskin i poolen som desperat försöker rena den från piss och andra kroppsvätskor.

Vad är det för poolfest? Hajjar verkligen noll?

Dom där inne klagar också. "är det här en 30års fest?" "vadå poolparty?"
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Självklart, tyckte någon skrev att det var för att hon inte kan ta hand om sig själv. Det praktiska, klä av sig och såna grejer men då skulle de väl sagt det för längesen, varför just ikväll? Det är ju BB och hon har väl inte gått över några gränser. Vet ju att det andra också hela tiden varit på tapeten och jag har sagt det, är det någon gång som Pedram och Judith ska utöva självbehärskning så är det just när Tanja är berusad eftersom hon är i ett utsatt läge. Det är enligt lag t.om straffbart att gå emot det. Därför skulle BB belagt dessa två med alkoholförbud... för jävligt och återigen visar Tv4 produktionen på oerhört dåligt omdöme.

Jag fattar faktiskt inte att tv4 kommer undan med det här.. Det som Pedram och Judith har gjort borde lett till utkastningar eller åtminstone autonomineringar. Men nej.. allt annat ovidkommande ska det tjafsas om.
Det är nog förvisso bra att Tanja drar ner lite på drickat så hon inte gör saker som hon inte kan stå för eller kommer ihåg sedan med kameror och allt men ja.. ska ändå vara hennes beslut på något sätt. Lite kluven där.
2021-03-27, 21:06
Medlem
Vilken flopp-fest. Vad övrigt finns det att glo på?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Emelie: "Vad är det här för musik? Jag älskar det!"

Kommer hon från en byhåla och aldrig hört House förut?

I en skånsk småstad spelas inget så exotiskt som house. HERREGÖÖÖÖUD
Medlem
Ska dom protestera mot att det är Poolfest!?!
Idioter.

Ge segern till Tjacklin och Nagdros och stäng huset.
Medlem
tjackie sjukt sexig <3
Medlem
”Våra bad är inte normala” 😂😂
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
I och för sig. Kör ni bakifrån behöver ni ju inte kolla på henne. 😂

Men nästa gång din kuk reser sig på tal om det här; tänk på Beavis and Butthead. Varsågod! Hör av dig när du vill göka.
Hahaha.
Fasen man är ute efter hela kakan. Man måste ju kolla på morgonen, eller så kör man tricket att man måste hjälpa en polare flytta och sticker direkt efter spättet i fettet. Min kuk var i givvakt när B&B körde igång rocken.
Medlem
Katti sitter bredvid sina två favoritpersoner Nardos och Jacki
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
För hon hade just en deep talk med Emelie om att få para ihop Madde med AD och låta de sova tillsammans, nardos var givetvis totalt emot förslaget som om hon är hans flickvän eller mamma.

Ahaa.. är det därför hon är så tjurig. Ja hon vill väl ha sin ryggkliare för sig själv
Medlem
Ja tycker inte om starkt läppstift på emelie. Jag tycker att hon är söt som fan när hon ler. Hon är definitivt snyggast.

Madde är ju sötast utan tvekan. Däremot skulle hon lika gärna kunna sitta och titta på BB från en soffa i sitt eget hen istället för att titta på BB inifrån huset I SJÄLVA bb-soffan. Waste of space.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in