2021-03-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Är verkligen den nya en vanlig deltagare? Dom brukar vara snabba i appen och lägga in nya personer. Men han är inte ens med
Nu måste jag göra en Luis och himla så hårt med ögonen åt konspirationsteorierna att de fastnar i nacken på mig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Observation: killen har aldrig sett Big Brother, någonsin! Ingen säsong! Han vet ingenting om programmet alls. Men när freeze spelas så vet han direkt vad det är som gäller.

Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Ni som inte tittar liven just nu. Håll käften med era kommentarer som: "men ååh vad dum han är som avslöjar sig. Han har ju sett liven då om han säger att han inte ens vill runka osv."
Dom körde förihelvete tråkiga jävla heta stolen. Precis innan sa nån:" fråga om han kan hålla sig från att runka"

Så sluta tyck att det är konstigt att han vet det.
Om vi i tråden måste läsa irrelevanta kommentarer som kan tas av folk för fakta.

Dennis kanske är skön, kanske inte. Vi får se.

Steff btw var sjukt oskön där med simon asså.

snyggast; (tydligen tema att skriva det ikväll)

Adrian
Dennis
Simon
Joel
Alex
Pedram

Dom berättade på utegården att det var en lek/regel om freeze. De berättade om straffen de kan få också
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
För att kåt-madde föreslog att de ska sova ihop -.- Hon passade på i samband med att AD försöker rekrytera nya killen till rosa sovrummet!

Ja precis var maddes idé att då kan hon sova med AD , Simon ville Emelie ska sova med den nya, men då sa hon till Nardos om de blir så AD och Madde sover ihop så sover jag med dej Nardos . Sen om Nardos släpper AD ikväll vet jag inte.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Kommer vi få se Dennis the Menace ikväll?
2021-03-27, 20:41
Medlem
Någon skickar in ett par simdynor åt Emelie

hon drunknar ju snart i sin egen fittsaft
2021-03-27, 20:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lite bitter eftersmak. Ingen fara. Bygga hus hjälper
Snart på banan.
Dennis är nog svensk, men han har en smula medelhav i utseendet.
Emelie kommer dra längsta strået. Överygad.
Jag kommer seriöst aldrig fatta vad killarna ser i Emelie! För mig är hon the average skånska kusingifte-barnet.
2021-03-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nu måste jag göra en Luis och himla så hårt med ögonen åt konspirationsteorierna att de fastnar i nacken på mig

Det är en helt vanlig upplysning. Dom brukar vara snabba och lägga in nya deltagare i appen, men han är inte med där. Skulle inte förvåna mig om han drar ut antingen imorgon eller måndag
Medlem
bowlingjockes avatar
Lite skillnad på Dennis och Joels manspread.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag har inte trott på dom andra deltagarna när dom har sagt att dem ej har sett på programmet dock så ser man att den nya killen inte har sett nåt alls

Tror samma som du eftersom han verkar vara SÅ besviken och redan uttråkad. Hans kompisar berättade eller skickade nog videos på Jessica o gänget från 2006 och det var vad han förväntade sig

Tycker faktiskt synd om honom. Komma in och mysa i soffan med kortspel, kort därefter kommer en från produktionen i en ekorreutklädnad köpt i en rumänsk underjordisk affär. Riktigt jävla B av BB med tanke på att det är 30 års fest.

Liten guldstjärna att de tog bort korten iaf
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är det inte påsk snart? Hoppas det kommer in massa muckande kycklingar och harar. Kanske knäcker ägg i Nardos hår.

Vore kul om dom gömde ett påskägg med en immunitet i. Sen får dom in ett brev att dom ska leta, helst på en fest när alla har supit. Eller dagen efter, jävligt tidigt när dom är oerhört trötta.
2021-03-27, 20:43
Medlem
Citat:
Är verkligen den nya en vanlig deltagare? Dom brukar vara snabba i appen och lägga in nya personer. Men han är inte ens med

Du har rätt 🤔 Skumt
Han kanske bara är inne för kvällen då
2021-03-27, 20:43
Medlem
Citat:
Det är en helt vanlig upplysning. Dom brukar vara snabba och lägga in nya deltagare i appen, men han är inte med där. Skulle inte förvåna mig om han drar ut antingen imorgon eller måndag

Gud vad tragiskt isf om han endast kom in för att fira the dirty thirty och det blev det här....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in