2021-03-27, 19:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Absolut min Ridne.
Hoppas att killen får en rövarfest nu när han fyller 30.
Men jag tror han drar snabbt.

Det tror jag också.. Tycker redan att de börjar se pömsiga ut. Snart blir det nattamat och tandborstning
2021-03-27, 19:52
Medlem
BTW det finns ingen ledig säng, vem tror ni han kommer dela säng med? Madde, Alex eller Katti?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
ah men då borde du kunna hantera att göra en googlesökning eller hur..? Meme, du kan tacka mig sen.................
Tack för det.
Har googlat på det. Jo jag vet vad det är det detsamma som gif. Har sett det på Twitter och Facebook tidigare i redan färdiga format. Jag tycker inte att Tv4 har bra saker på sociala medier dåligt gjort. Har ju tagit bort sociala medier. Det har dom bästa redan gjort där. Eftersom sociala medier är ute. Hederlig hemsida är den nya trenden att ha.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Börjar bli lite småsnurrig i skallen så till och med JAG blir triggad av CENSUR

vill gå all out "jävla fitt censur piss produktion hatar BB jävla horor hela högen" just nu

Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hehehe.

Hört att det inte går att bli av med Herpes?.
Aldrig haft det, Klarat mig ifrån det.
Bara haft KlamY, Men det fixar man med Medicin i 10dagar.

Får se hur nya snubbe grejar snorungarna i huset.
Vad är det för fjanteri med Nardos. Jag har bacillskräck.
Hört Nardos säga det tidigare ett antal gånger,
även medans hon satt med sina naglar i munnen,
under naglarna flödar det med Baciller och bakterier.
Precis. Msn ska tydligen inte kunna bli av med det. Bara lindra det. Tydligen är det jävligt vanligt att ha latent herpes (med andra ord utan sin vetskap).
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fan ingen aning.

Då har de fan inte bytt ut henne till någon bättre iaf.

Det håller jag med om. Förutom att dom tog in 2 äldre personer denna säsong, vilket var bra.
2021-03-27, 19:53
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Saknar Luis danssteg.

Hur fan kan en sån som Kattis vara kvar och inte Luis.

Den enda i huset som bjudit på en skön fylla, utan att ens vara full(enligt honom)

Han är riktig äckelgubbe!!!!!!!!!!!!!!! yssssh, tur att han är borta
Medlem
Tror han kommer gå ut självmant inom 1 vecka. Känns som en som kommer få panik av tristessen fort
Medlem
xrlpyts avatar
Kort scen för kanske 20 min sedan när Steffi satt och bättrade på sminket i sovrum 1, Simon kom och hånglade upp henne utan några protester från Steffi, sen sa hon något om att hon var rädd att få hans snus i munnen och Simon sa något ohörbart, och Steffi sa ungefär "I'd like to have something else of yours in my mouth.."

Ja alla fattar, och Simon "app nu fick jag erektion jag måste gå!" och lämnade rummet.

Kvar satt Steffi och mumlade något för sig själv, hon såg nästan lite förvirrad ut. Kanske som att hon inte själv förstod vad hon nyss hade till Simon..!
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Tanja erkände ju direkt när hon kom in "a GUUUUUUUD ja, ja har sutti KLESTRAD ve lajven 24/7 !!!"
Hon kom ju dock in relativt tidigt och antagligen inte hängt här. Så att ha in någon som vet hur snacket hos folket går hade ju varit kul
2021-03-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Börjar bli lite småsnurrig i skallen så till och med JAG blir triggad av CENSUR

vill gå all out "jävla fitt censur piss produktion hatar BB jävla horor hela högen" just nu

Heligmoder, det är det han har mellan benen som är 2 meter. Inte hans kroppslängd.
2021-03-27, 19:54
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Precis. Msn ska tydligen inte kunna bli av med det. Bara lindra det. Tydligen är det jävligt vanligt att ha latent herpes (med andra ord utan sin vetskap).
Precis. Nästan 80% av befolkningen antas ha någon form av herpes. Så vafan, det är ju bara att räkna med att man har.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in