2021-03-27, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså, jag ber om ursäkt nu, men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite skönt att Dennis har sökt in till ett TV-program som han inte vet någonting om. 😂 Det är rätt så hjärndött!

Eller FETT SPONTANT på fyllan kanske???
Medlem
Citat:
Alltså, jag ber om ursäkt nu, men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite skönt att Dennis har sökt in till ett TV-program som han inte vet någonting om. 😂 Det är rätt så hjärndött!

han har inte sökt han blev uppring förra fredagen
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Någon skrev någon från Game of Thrones, så nu tycker jag han liknar https://imgur.com/DpVeCOX

Hihihi det var ju jaaaag 😝😝
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Har inte sociala medier längre men det går ändå kolla. Så nej just det har jag inte så bra koll på. Har bara egen hemsida nu.

ah men då borde du kunna hantera att göra en googlesökning eller hur..? Meme, du kan tacka mig sen.................
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om han inte lämnar så kommer han bli autonominerad.

100%

Innan den här helgen är slut så är han auto/utslängd Vi får vara nöjda så länge det varar. Kan bli bråk redan ikväll
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Ni som inte tittar liven just nu. Håll käften med era kommentarer som: "men ååh vad dum han är som avslöjar sig. Han har ju sett liven då om han säger att han inte ens vill runka osv."
Dom körde förihelvete tråkiga jävla heta stolen. Precis innan sa nån:" fråga om han kan hålla sig från att runka"

Så sluta tyck att det är konstigt att han vet det.
Om vi i tråden måste läsa irrelevanta kommentarer som kan tas av folk för fakta.

Dennis kanske är skön, kanske inte. Vi får se.

Steff btw var sjukt oskön där med simon asså.

snyggast; (tydligen tema att skriva det ikväll)

Adrian
Dennis
Simon
Joel
Alex
Pedram

Simon
Adrian
Joel
Pedram
Dennis
Alex
2021-03-27, 19:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men är det hans fel? BB bjuder ju inte påå fest och dom övriga vill sitta i ring i soffan. Tycker fan synd om honom. Han kan lämna nu. Och åka raka vägen hem till mig.
Jaså du var lite sugen? Själv tackar jag nej denna gång. Han är alldeles för mörk för min smak.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha ja.. det kommer bli kaos. Han kastar ur sig grodor redan och är slängd i käften
Ehum.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha ja.. det kommer bli kaos. Han kastar ur sig grodor redan och är slängd i käften

Kanske det stämmer så som han beskrev sig själv då, ofiltrerad och rädd för att kasta ur sig allt möjligt som kan göra det problematiskt för honom. Weho!!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
snarare att han tror det, han klär sig som varenda snubbe som låtsas ha stil. pinsamt hur han försöker likna sig vid danny också. så mjäkig kille och hans lilla svans av pedram och alex.

Nej jag menar inte klädsel, utan hans egenskaper och framförande av sig själv såklart. Sorry att jag skrev lite oklart!
Medlem
Citat:

Han har inte sökt. De ringde honom förra fredagen
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han har inte sökt han blev uppring förra fredagen
Wtf? Varför blev han det? Har helt missat det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in