Alltså, jag ber om ursäkt nu, men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite skönt att Dennis har sökt in till ett TV-program som han inte vet någonting om. 😂 Det är rätt så hjärndött!
Alltså, jag ber om ursäkt nu, men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite skönt att Dennis har sökt in till ett TV-program som han inte vet någonting om. 😂 Det är rätt så hjärndött!
Ni som inte tittar liven just nu. Håll käften med era kommentarer som: "men ååh vad dum han är som avslöjar sig. Han har ju sett liven då om han säger att han inte ens vill runka osv."
Dom körde förihelvete tråkiga jävla heta stolen. Precis innan sa nån:" fråga om han kan hålla sig från att runka"
Så sluta tyck att det är konstigt att han vet det.
Om vi i tråden måste läsa irrelevanta kommentarer som kan tas av folk för fakta.
Men är det hans fel? BB bjuder ju inte påå fest och dom övriga vill sitta i ring i soffan. Tycker fan synd om honom. Han kan lämna nu. Och åka raka vägen hem till mig.
Jaså du var lite sugen? Själv tackar jag nej denna gång. Han är alldeles för mörk för min smak.
Haha ja.. det kommer bli kaos. Han kastar ur sig grodor redan och är slängd i käften
Kanske det stämmer så som han beskrev sig själv då, ofiltrerad och rädd för att kasta ur sig allt möjligt som kan göra det problematiskt för honom. Weho!!
snarare att han tror det, han klär sig som varenda snubbe som låtsas ha stil. pinsamt hur han försöker likna sig vid danny också. så mjäkig kille och hans lilla svans av pedram och alex.
Nej jag menar inte klädsel, utan hans egenskaper och framförande av sig själv såklart. Sorry att jag skrev lite oklart!