Man märker hur osäker Madde blir så fort Adrian går ifrån henne och till ett annat rum..Hon skruvar på sig och tittar nervöst åt hållet han gått tills hon får syn på honom igen och smajlet dras på.
USCH! Råkade tyvärr höra något äckligt i em om hur hon frågade någon kille (minns ej nu vem) om hur det kändes att "bli hård".
Judith: "JAG KÄNNER JU LIKSOM NÄR JAG ÄR PÅ VÄG ATT BLI VÅT!!!!!! HUR KÄNNS DET FÖR KILLAR?? EFTERSOM JAG ÄR FLATA VET JAG JU INGET OM DET DÄR!!!!!!!"
(Caps pga skriker)
Ja jag undrar varför hon är så fixerad vid kukar när hon är flata.
USCH! Råkade tyvärr höra något äckligt i em om hur hon frågade någon kille (minns ej nu vem) om hur det kändes att "bli hård".
Judith: "JAG KÄNNER JU LIKSOM NÄR JAG ÄR PÅ VÄG ATT BLI VÅT!!!!!! HUR KÄNNS DET FÖR KILLAR?? EFTERSOM JAG ÄR FLATA VET JAG JU INGET OM DET DÄR!!!!!!!"
(Caps pga skriker)
(Caps pga skriker)