2021-03-27, 18:59
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men nu ska man passa in i BB. Och det är kanske precis det han gör. Gillar att kröka, hänga med grabbarna och vara svinig.

Jag gillar honom som deltagare i BB än så länge. Det är det jag bedömer dom nya deltagarna utifrån. Inte vem jag vill gifta mig med.
På ett sätt håller jag med dig. Men på ett sätt tycker jag castingen känns för homogen. Alla är "bros" och "bäztizar" mer eller mindre. Liknande bakgrunder och intressen. För mig är det skillnaderna som gör programmet och som skapar dynamik och spänning. Ur det perspektivet har verkligen denna säsongen varit ljummen på sin höjd.
2021-03-27, 18:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Du är sjuk i huvudet....han har fina ansiktsdrag, snygg skägg, ej utseendefixerat och fåfäng, är lång som satan, självsäker och radiates manlighet till skillnad från AD.

Tack för komplimangen, visste inte att du blev kär.
Det kan svida ibland.
2021-03-27, 19:00
Medlem
Conny63s avatar
Ligger Kattis på rummet o onanerar ?
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Inte sett något och han säger sig vilja lära känna favoriten Simon det första han säger efter heta stolen.

Det är såklart bullshit att han inte sett något, som du misstänker. Om man sitter i karantän i 5 dagar och vet att man ska vara med i ett program så är det väl klart som fan att man kollar upp det innan haha. Bara Tanja och AD som har ballz nog att erkänna det.
Medlem
Ridnes avatar
BB borde skicka in ett brev där det står:

*Ingen Heta Stolen ikväll
*Inget putta-burk-på-köksön
*Inget sänggående innan åtminstone midnatt
*Ingen kärlekscirkel

Det här är ju fan hopplöst. Snart åker väl burkfan fram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men nu ska man passa in i BB. Och det är kanske precis det han gör. Gillar att kröka, hänga med grabbarna och vara svinig.

Jag gillar honom som deltagare i BB än så länge. Det är det jag bedömer dom nya deltagarna utifrån. Inte vem jag vill gifta mig med.

Jag hoppas innerligt att han inte fastnar vid köksön med diverse grabbar sen bara.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Spännande ändå att Emelie sa igårkväll att hon hade kunnat ligga i tv. Detta känns definitivt som en sådan grabb som också skulle kunna ligga i tv. Blir det någon action mellan dom två inatt tro?
Eh nej det ser man på hon nu....
Emelie kan säga jäkla mycket men sedan så tar det stopp hon har en annan i siktet men problemet hon vågar inte ta sig dit!
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alex har grisögon och Dennis har frimärksavstånd mellan ögonen så kan definitivt vara det

Hahaha grisögon, så sant
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Rösta på Madde, endast p.g.a. utseendet

Nej jag kan printa ut en bild på henne och sätta på kylskåpet. Det blir lika underhållande som att se henne live i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej ytterligare en kille som är lik Officeren djup och lugn inget rivjärn precis....

Jag trodde han ÄR FESTEN?
Medlem
Ranka killarna utseendemässigt:

1. Denis
2. Adrian
3. Pedram
4. Joel
5. Alex
6. Simon
2021-03-27, 19:01
Medlem