2021-03-27, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Alex har tjejröv och kobenta tjejben.

Min syster sa precis samma sak.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Det är ju rasism att anmärka på Nardos.

Jag kan förstå kritiken om det att låta alla känna sig som en del av Sverige men då ska det gå båda vägar enligt mig.

Invandrare har ofta en "kultur" sinsemellan som vi svenskar inte riktigt fattar, ska vi gnälla om att vi känner oss utanför när dom brohänger kring sin kultur också eller?

Nardos anspelar ju på sin invandraridentitet hela tiden, då får man ju räkna med att svenssons kommer bemöta henne som det och inte som en "svenne".

+1 på denna

Hon och många andra invandrare är stolta över sin bakgrund och är väldigt patriotiska av sig, vilket är helt okej men då ska godhetsknarkarna komma och vara sekundärkränkta och "hon är minsann lika svensk som oss andra" man bara: "kan man inte få vara stolt över sitt ursprung som svensk eller eritriansk osvosv utan att folk ska komma med pekpinnar om hur man ska känna" neeeej inte enligt godhetsknarkarna, då är hon minsann såååå jävla svensk som det går att bli trots att HON själv talar om att hon är stolt att vara från Eritrea och sin bakgrund.

Jag tycker att sådana människor som just nu sitter och rasar över "mobbningen och rasismen" på Instagram är så jävla patetiska och sjuka i huvudet, de själva är mer rasistiska än någon annan eftersom de tycker att Nardos ska få specialbehandling just för sin hudfärg (medans vi normala människor inte ser hudfärg, utan vi ser mer till människors handlingar/beteende), dessutom behandlar de Nardos jävligt nedvärderande när DE bestämmer över hur HON ska känna.. Ungefär som hon inte är en människa utan ett litet försvarlöst djur som måste skyddas till varje pris.
Medlem
Den ens reaktionen på den nya killen som jag ser framemot är Simons 😂
2021-03-27, 17:34
Medlem
Citat:
Hehe han har puffig rumpa och ser bara extremt feminin ut bakifrån med de där kobenen där han ser ut som eiffeltornet. Män ska hellre vara hjulbenta.

Är han snygg i övrigt? Eller ser bra ut om du föredrar det uttrycket. Hur reagerar damerna?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är bara att kasta ut folk den sista veckan innan finalen.

Det är sant.. Det lär ju bli så. Hoppas inte Mergim kommer in igen. Han var den jag störde mig mest på förutom Amilia förra året. Han har redan fått sin chans. Jullan kan dock få gästspela ett par veckor
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Den ens reaktionen på den nya killen som jag ser framemot är Simons 😂

tror fan dem kommer klicka båda är ju ölhävare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Jag tycker att Adrian svarade bra på frågorna. Vem han trodde var intresserad av honom var Madde och vem han är mest intresserad av är också Madde. Bra svarat på frågorna. Han ångrade sig om han sagt och gjort något fel angående auto nomineringen. Adrian är min favorit jag tycker att han svarat bäst hittills.

Håller med, har skrattat gott åt att han kallas Officern härinne lol.

Jag hoppas verkligen att Madde inte ryker för hon är trots allt 33år, sa att hon hade försökt med alla tinderappar och grejer.

Hon kan gott få träffa sin drömprins nu.

Folk som gnäller om Adrian och Emelie, Emelie är fan 23år hon har hela ungdomen framför sig att hitta hunkar och drömprinsar.
2021-03-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur tänker BB, AD får en auto för det han sa men Alex får ingen trots att han säger "Nardos Bad bitch" Sen spelar det ingen roll vem han säger det till/om. Han ska ändå ha en tillsägelse! Ge honom en auto som de gjorde med Adrian, nej då ska det daltas.

Nardos ville sjunga det i sina textrader i BB-låten. Hon vill kallas för det. He is safe.
2021-03-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Ja det tror jag med
2021-03-27, 17:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Är han snygg i övrigt? Eller ser bra ut om du föredrar det uttrycket. Hur reagerar damerna?

Nej inte snygg på en fläck.. och slemmig i det han säger och gör D: Usch. Damerna reagerar svalt haha iallafall nu..första kvällen tyckte de han var intressant innan han hade öppnat käften.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Alex har tjejröv och kobenta tjejben.
Jajamän, det sjuka är att Rodney också hade typ tjejröv (om jag minns rätt), fast där slutar ju alla likheter. 😁

Och Nardos är också extremt kobent och med plufsiga, vettefan ....päron-kinder?
Ser ju helt skumt uppsvälld ibland?
Fludder? 🤔
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Ja precis. Jag vill se pedrams reaktion

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto