2021-03-27, 17:20
Medlem
Men vafan är grejen med all censur? Är det för att de pratar/spekulerar om vem nya deltagaren är?
Medlem
icons avatar
Men hahaha. Mycket censur nu. Stephanie och Simon spekulerade över Julia och Mergim.. Hmm
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Sista deltagaren nu som kommer in idag eller?
Knappast lär nog dyka upp mer innan säsongen är över...
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alline
Det är ju rasism att anmärka på Nardos.

Jag kan förstå kritiken om det att låta alla känna sig som en del av Sverige men då ska det gå båda vägar enligt mig.

Invandrare har ofta en "kultur" sinsemellan som vi svenskar inte riktigt fattar, ska vi gnälla om att vi känner oss utanför när dom brohänger kring sin kultur också eller?

Nardos anspelar ju på sin invandraridentitet hela tiden, då får man ju räkna med att svenssons kommer bemöta henne som det och inte som en "svenne".

Precis, hon vill ha alla fördelar som svensk och även anspela på sitt utländska påbrå när det hettar till. Det är det som gör henne hatad.

Ett jäkla daltande med sådant beteende.
Vänd på situationen: i vilket land kan en svensk bete sig på ett sådant sätt, utan att bli sågad längs fotknölarna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bozzebonuz
Vad hände med Flaschbacks makt? Nardos räddad?? Jag tänkte att hon inte var så populär härinne.. Och att alla kommentarer på b.l.a BBs Instagram är gjorda av ett antal av hennes hardcorefans, som i sin tur har 10 fejkkonton var. Vad gör man om dagarna om man ens har energi till att kommentera Varje inlägg samt Varje negativt inlägg om t.e.x Nardos 😳
Jag vill veta vad det är för folk,hur dem lever etc. En annan kan sitta å svära lite framför ett avsnitt. Sen är det bra. Kan väl ändå inte vara så att Nardos klarar sig hela vägen? 🥺
Konstigt jag har fått en uppfattning helt tvärtemot den du fått. Att Nardos faktiskt är omtyckt av många i denna tråd. Åtminstone mer omtyckt än tråk Steph, tråk Madde och tråk Kattis.

Hellre någon som bidrar till att det händer något än någon av de tre som bara röker eller är i sovrummet hela dagarna.
Medlem
Haha hur fan vet dom att gamla deltagare ska komma in?inte ikväll men hört rykten att Mergim som simon snacka om ska komma in sen.
BB avbröt snabbt och nu säger åt dom att ändra samtalsämne.
2021-03-27, 17:21
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tvärtom blev jag positivt överraskad att Emelie som hon själv sa ”kollade av läget” med Steph efter frågan. Det där är ju något Emelie aldrig hade gjort för tre veckor sen tex.
Håller med. Gick lugnt till och de släppte det fort. Bra gjort av båda tjejerna. Men vi får väl se sen när alkoholen gjort sitt hur de egentligen tycker
2021-03-27, 17:22
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bozzebonuz
Vad hände med Flaschbacks makt? Nardos räddad?? Jag tänkte att hon inte var så populär härinne.. Och att alla kommentarer på b.l.a BBs Instagram är gjorda av ett antal av hennes hardcorefans, som i sin tur har 10 fejkkonton var. Vad gör man om dagarna om man ens har energi till att kommentera Varje inlägg samt Varje negativt inlägg om t.e.x Nardos 😳
Jag vill veta vad det är för folk,hur dem lever etc. En annan kan sitta å svära lite framför ett avsnitt. Sen är det bra. Kan väl ändå inte vara så att Nardos klarar sig hela vägen? 🥺

Det är Eritreas liknande ghetto brudar som lever på bidrag (alltså dina pengar) och följer henne dag och natt.
2021-03-27, 17:22
Medlem
Ridnes avatar
Det kan inte fortsätta komma in nya deltagare hela tiden.. Viben är redan död i huset. Festerna består i burkputtning och kärlekscirklar. De får göra om och göra rätt nästa gång istället och förhoppnings inte tv4 utan någon mer fri kanal.

För övrigt så är det ca 6 veckor kvar och de är 13 deltagare snart igen. De kommer få börja skicka ut två-tre st i veckan framöver för att bli av med folk till finalen.
2021-03-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Precis, hon vill ha alla fördelar som svensk och även anspela på sitt utländska påbrå när det hettar till. Det är det som gör henne hatad.

Ett jäkla daltande med sådant beteende.
Vänd på situationen: i vilket land kan en svensk bete sig på ett sådant sätt, utan att bli sågad längs fotknölarna?

Ja, håller med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Sista deltagaren nu som kommer in idag eller?

Mergim victotia och Julia ska tävla om en plats i huset
Medlem
Jag tycker att Adrian svarade bra på frågorna. Vem han trodde var intresserad av honom var Madde och vem han är mest intresserad av är också Madde. Bra svarat på frågorna. Han ångrade sig om han sagt och gjort något fel angående auto nomineringen. Adrian är min favorit jag tycker att han svarat bäst hittills.
Senast redigerad av Ricardos 2021-03-27 kl. 17:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in