Men vafan, satt Nardos och gjorde inbakade flätor på Jacki i typ en halvtimme tidigare idag, bara för att Jacki tar bort dem några timmar senare och ska färga håret..? Visst, de har gott om tid därinne, men det är väl ändå lite respektlöst.
Fan. Hur i helvete är det möjligt, att folk har röstat kvar det skrikiga trollet?
Jag måste muta hela tiden pga henne. Det är ren och skär ÅNGEST jag får i hela kroppen av hennes skratt, hennes "EY" eller för att inte tala om vad hon säger, om hon nu får ur sig hela meningar.
Snälla, snälla börja med nomineringar i huset, tror hon hade kunnat åka då.
Men vafan, satt Nardos och gjorde inbakade flätor på Jacki i typ en halvtimme tidigare idag, bara för att Jacki tar bort dem några timmar senare och ska färga håret..? Visst, de har gott om tid därinne, men det är väl ändå lite respektlöst.
Adde och Madde ger tips och säger snällt till Alex att han är lite för pushig, snällt sagt. Min tolkning är att Alex behandlar som Emelie som en gudinna och det är helt fel väg att gå om han nu vill få Emelie... Tjejen är typ i sin peak ålder och utseendemässigt, tro fan att säga "du är så snygg" är det absolut tråkigaste och torraste man kan säga till en sådan tjej... Hon vet det gubben-. tyvärr.
Senast redigerad av maxatdunder 2021-03-27 kl. 17:00.
Vad kul det skulle vara om deltagarna kommer överens om att Adrians och Kattis autonominering och Dikmens föreläsning om vardagsrasism kopplat med att Judith får fortsätta som sexuell predator är over the top och sedan bestämma sig för att gemensamt gå ut genom nödutgången och skita i miljonen.
Undrar vad tv4 hade sagt då. Om deltagarna unisont kastade in handduken pga PK-eriet.