2021-03-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
???? Han tyckte ju det????
Säger så för att vinna röster såklart, men min röst har han inte längre
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag vet hur det är flippis <3 Man går från att bli orimligt förbannad, till att säga till sig själv att man aldrig ska titta mer, för att sedan slå på liven och titta på ytterligare en död fest :P Man älskar att irritera sig på dem av någon anledning.

Ja, hur i helvete kan ett program som egentligen bara är lek och trams dra upp såna känslor?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nu röstar jag Katti på måndag.

Då är vi två.

Ska ta ett soligt glas eftermiddagsvin på det.
2021-03-27, 16:11
Medlem
herpesvårtas avatar
Folk på insta tycker Katti uttryckte sig kränkande gentemot Nardos under hennes frågestund

Vilka jävla frågor Adrian fick, är vi kvar i skoltemat? Förvånad att han inte fick fråga chans frågor. Annars inget nytt under solen där. Han svarar korrekt och genomtänkt, precis som alltid.
2021-03-27, 16:12
Medlem
Ridnes avatar
Adrian din förbannade fjant!!!!!!!! Först säger han att han förtjänar att bli autonominerad och sen skulle han väl svara på vem som mest var hans typ i huset??? Han jamsar på om personlighet och utseende rent allmänt.
Han kommer säkert säga sedan "Shit vad sjuuuuuuukt! Neeej sleeeuuuuta! Jag trudde dum mäjnade raent allmäönt!"

Edit: Han lade till Madde i slutet. Nu kommer väl kärleksklanen att rösta kvar det tindrande leendet för en vecka till av tindrande leende
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Adrian förtjänar inte att vara Auto nominerad vilket han själv inte tycker heller. Finns personer som gjort och sagt mycket värre saker än så i Big brother 2021.

Han sitter ju själv just nu och säger att han förtjänar att vara autonominerad..?
Medlem
Vad dillar Adrian om nu? Snackar som i ett intro för bachelor
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppa
Säger så för att vinna röster såklart, men min röst har han inte längre
Inte min heller😀 Stef har fått 4 röster av mig (via olika eposter). Blir 2 till sen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Är så med dig Moder.

Som det ser ut just nu så vinner Nardos big brother. Det är just punkterna du tar upp tillsammans med den växande cancelkulturen som pushat fram det.
Känns alltid lite extra bra när du agreear, det kan jag inte förneka.

Men nää, säg inte så Contris även om jag tyvärr tror du kan ha rätt. MEN jag hoppas samtidigt att typ Tanja kan vinna över den vettiga populationen och ta hem skiten (tror ändå Tanja är den starkaste kandidaten för vinst). Om hon inte gör en Judith och försöker mörda Nardos med sin grova rasism så exonphspoiler gör en cancel-kampanj, då är Nardos vinnaren.
Medlem
Sluta pilla näsan och munnen.
Sopig han är. För att han är så smidig på att undvika att svara på frågor. Han är perfekt och tycker att alla är fina och perfekta.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Är jag ensam om att inte höra vad han säger även om jag koncentrerar mig, han är monoton och så aptrist att jag istället fokuserar på min bukett tulpaner.
Medlem
Anonym396s avatar
Jag röstar Katti på måndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in