2021-03-27, 12:57
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, det är hysteriskt roligt hur många där inne blir JÄTTEKUL så fort de hänger löst. Då ska man apa sig, hitta på grejer och vara värst. Vi ser allt. Även när ni kör upp toapapper i näsan på fyllan, för att gräva ut snor, EMELIE!
Visst är det? Märkligt hur de inte verkar förstå att folk faktiskt följer detta live. We see shit, we know shit.
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tyckte inte han var snygg på BB-bilden men han ser desto bättre ut i ölhävarvideon. Kan iofs vara för att han hade solglasögon. Classic halvful-snubbe-på-Tinder-drag liksom.
Finns det något värre än dessa mullvader på Tinder? Första anblicken säger "heeej", swipa till bilden han är utan solglasögon blir det "neeej".

OnT Tanja står står på bordet.
2021-03-27, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vet man när den nya kommer in idag?
17 tiden
2021-03-27, 12:58
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
17 tiden
Tack!
Medlem
Citat:
Aha! Blev nyfiken på varför vissa behövde installera och andra inte för att rösta den här gången. Om det hade nåt samband med vem man röstade på sist. Jättelångsökt och jag tror inte på det riktigt känner jag nu när jag skriver om det

Ingen aning om vilken typ av enhet problemet uppstår på, men till iPhone iaf så släpptes det en versionsuppdatering av Cmore-appen för 5 dagar sen så en rimlig gissning skulle kunna vara att de som haft problem har en äldre version av appen?
Medlem
codemeds avatar
Vi får alltså in en 30-åring som använder sig av uttrycket "fucka ur". Intressant.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
17 tiden
Var finns den informationen?
2021-03-27, 12:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Vet man när den nya kommer in idag?
Kan bara spekulera, men han fyller ju år och det ska bli 30-årsfest i kväll, så lagom vore väl att han kommer till den..? I så fall närmare 17-18. Och de nominerade ska ju svara på tittarfrågor först, det vore konstigt om de skickar in en ny deltagare samtidigt som folk springer in och ut ur annexet.

Men det är ju BB, de kan väl skicka in honom närsomhelst utan att tänka efter..
Medlem
aina08s avatar
Är omröstningen om immuniteten klar?
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Så på sätt och vis är du där hos dem hela tiden. ❤
Så är det Och jag ska sätta mig på Pedram härnäst.
Senast redigerad av herpesvårta 2021-03-27 kl. 13:01.
2021-03-27, 13:00
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Härligt att det kommer in en ny grabb idag som kommer få Pedrams heder att bli obalanserad. Jag hoppas Tanja blir sugen och Pedram blir dissad Men ännu en kille som verkar vara bra på tävlingar (fysiskt), då kanske de finns chans att få ut Pedram nästa vecka. Det är dags!

Ja kanske finns anledning till varför de tar in en sån kille och jag tror Pedram kommer köra snacket med honom och slicka röv som en liten springpojke som vill bli sedd. Mycket spännande att se vad som händer ikväll och det blir nog svårt för Pedram att försöka hävda sig. Kommer att bli ordentligt omrört i grytan nu.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Ingen aning om vilken typ av enhet problemet uppstår på, men till iPhone iaf så släpptes det en versionsuppdatering av Cmore-appen för 5 dagar sen så en rimlig gissning skulle kunna vara att de som haft problem har en äldre version av appen?
Det kan stämma för mig. Supertack för infon! Nu blev jag motiverad att låta telefonen uppdatera sig.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Tänk om jag kunde bestämma mig vem jag vill ha som vinnare: Simon eller Tanja, aldrig stått inför detta dilemmat tidigare, har sett alla BB-säsonger och alltid haft en självklar vinnare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in