2021-03-27, 11:06
Bannlyst
Hur gick det till atr Nardos vlev räddad? Hsr inte kollat idag..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
många sympatier efter rasistattacken du vet hur sverige är idag sen kan nardos bete sig som fan själv

Rasistattack? Vad har jag missat?
Medlem
hittanemoos avatar
Ändå bra - vi måste sluta rösta ut de vi stör oss på; utan de som bidrar till MINST i huset! Tess och Ponne hade gärna fått vara kvar lite längre.

Undrar om Judih kommer bli svartsjuk på att Tanja klickar så med nya tjejen (bra rekrytering btw, mer galna WT-personer - tack). Och att Tanja hänger mest med henne och Steph.

Förstår inte riktigt allt hat om att Alex är så tråkig heller, jobbigt - absolut. Men är typ bara han och Simon som går in för att festa.
2021-03-27, 11:07
Bannlyst
Pontus sa att Nardos får 10 av 10 vad det gäller jobbighet att leva med i huset.
Men han tyckte hon var underhållande att titta på utifrån och det stämmer ju.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Kan den nya sno Tanja från Peddot eller?
Hoppas
Medlem
basiss avatar
Har inte kunnat rösta i appen då mitt val från i måndags låg kvar och ingen ny röstning gick att genomföra då måndagsvalet tackade för min röst 🤔
Medlem
uardozs avatar
Nardos är fett jobbig ibland JA men hon bjuder ändå på underhållning. Tkr alla dagar i veckan hellre att någon av dessa åker först:
Judith - behöver jag förklara?
Madde - söt men tråkig som fän. Skrattar ihjäl sig typ när hon tappar en tröja på golvet. Så torr, dessutom håller hon med allt och alla.
Adrian - Snaaaaark. Vad bidrar han med ens förutom the looks?
Alex - jag får ta fram skämskudden varenda gång han öppnar sin käft. Mina soffkuddar börjar bli slitna.
Pedram - Killgissaren numbero UNO, dessutom fett obehaglig mot Tanja
Jackie - som jag skrev innan: mytoman
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Rasistattack? Vad har jag missat?

Från Judith 👮🏽‍♀️😂✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Texten? Eller en inspelad intervju?

Texten! Förlåt för otydlig, haha, seg i skallen.
2021-03-27, 11:08
Avslutad
Adrian ska vi fan rädda på måndag gubbar! Finns inget annat.

Sättet han fucking blev autonominerad på.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Ganska väntat att Nardos blev räddad då produktionen jobbar så hårt för henne.

Jag tror dock att hon inte hade fått mest röster på en måndagsfinal då kvällstittarna kommer ut och röstar. Omröstningen var väl uppe under bara natten? Många influencers har också gått ut med att man ska rösta på henne. Förhoppningsvis har hon ''peakat'' och att hon åker ut snabbt när deltagarna får börja nominera varandra.
Beror på vilka som är kvar när det ska nomineras. T ex Adrian och Pedram kommer aldrig lägga sin röst på henne. De har (och kliar) varandras rygg. Så ut med Adrian på måndag om man är less på Nardos och Pedram.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Har inte kunnat rösta i appen då mitt val från i måndags låg kvar och ingen ny röstning gick att genomföra då måndagsvalet tackade för min röst 🤔

Det var exakt samma här, jag röstade på Steffi då.

Edit: När jag ominstallerade appen funkade det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in