2021-03-27, 09:34
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Är inte min favorit. Men tycker att hon har bra åsikter ofta och gör att huset inte är dött.. tänk om alla var som Adrian o madde... nardos har en stark personlighet tror det är därför hon är omtyckt (utöver sina rasse haters)
Jag tycker hon har kassa åsikter, är korkad som få, dubbelmoral osv handlar inte om hennes ursprung eller hudfärg utan anser helt enkelt att hon har en egocentrisk skitmänniska.
2021-03-27, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Enda anledningen till att hon ens har stöd överhuvudtaget är att hon är ortenbarn personifierat x1000. Att vara odrädlig mot sin omgivning 24/7 är inte en personlighet.

Håller med dig där! Tycker inte hon har så stark personlighet utan är en sådan människa som slår åt alla håll. Snackar så mycket om att inte ha attityd och om att kolla inåt på sig själv. Jo tackar... Tror kanske hon kommer bli förvånad när hon får syn på sig själv från utsidan sen
2021-03-27, 09:36
Medlem
Jaaaaa nästa vecka kmr mergim Julia och Viktoria in

Nardos o Tanja är mina favoriter
2021-03-27, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Du måste ominstallera, hjälper inte att starta om.

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har du testat att avinstallera appen helt?

Tack!! Nej jag har inte testat det, får göra det. Har glömt bort lösenordet med det får la va värt besväret (red: för att kunna lägga en röst idag)
2021-03-27, 09:37
Medlem
Citat:
Jag tycker hon har kassa åsikter, är korkad som få, dubbelmoral osv handlar inte om hennes ursprung eller hudfärg utan anser helt enkelt att hon har en egocentrisk skitmänniska.

exakt jag hade hatat henne lika jävla mycket om hon var etniskt svensk vit och hette sara hon är en fruktnsvärt irriterande människa med en pissig personlighet allt handlar bara om henne

"Förschtååruu??!"
2021-03-27, 09:39
Medlem
Jaha då drömde man om BB i natt då, och synkade sitt uppvaknande med huset.

Snälla lås in mig. Psyket, fängelset, källarn. Spelar ingen roll. Bara LÅS IN MIG.
2021-03-27, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jo, tyvärr är känslan densamma här men man kan ju alltid hoppas på lite mer givande frågor och andra typer av svar när han inte sitter med någon eller några ur gruppen. Skulle vilja höra hans svar på varför han sökte till BB och vad som gör honom till en värdig vinnare, tror inte han någonsin sagt ett knyst angående det? Vill att han ska avslöja sig. ”Jag bryr mig inte ett skit om något annat än miljonen. Den är min.” 😜

Är nästan helt säker på att AD är autistisk i någon form. Ser många tecken på det då han inte vet hur man uppför sig socialt i nästan alla sammanhang. Han kan aldrig starta en konversation, utan det är alltid intervjufrågor utan uppföljning som han ställer. Ställer någon honom mot väggen så blir han helt till sig och flyr rummet. Du har helt rätt i att han är där inne för att vinna spelet och inte spela på någon kärleksrelation.
2021-03-27, 09:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
exakt jag hade hatat henne lika jävla mycket om hon var etniskt svensk vit och hette sara hon är en fruktnsvärt irriterande människa med en pissig personlighet allt handlar bara om henne

"Förschtååruu??!"
Nu ska vi se vem alla får vänta på i soffan för att läsa brevet? Empatiska Nardos som tänker så mycket på andra sitter redan som ett ljus i soffan, eller?
2021-03-27, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

"Förschtååruu??!"

Jag förstår inte heller. Gillar inte alls hennes bulldozer-personlighet, är jag då rasist? Hur ska jag kunna motivera att jag inte sympatiserar med Nordos utan att kallas för rasist?

Det undrar jag.
2021-03-27, 09:42
Medlem
Citat:
Nu ska vi se vem alla får vänta på i soffan för att läsa brevet? Empatiska Nardos som tänker så mycket på andra sitter redan som ett ljus i soffan, eller?

ja alltid ska man behöva vänta på henne men hon tänker ju på alla andra så klart hon kan ha sitt eget tempo
2021-03-27, 09:44
Medlem
Svart-Skalles avatar
"Tjacklin" är 100x värre än Nardos. Helt ny i huset och har en attityd som ingen har sett sen BB2021 började. Tjacklin kommer att skapa kaoz längre fram.
2021-03-27, 09:44
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag förstår inte heller. Gillar inte alls hennes bulldozer-personlighet, är jag då rasist? Hur ska jag kunna motivera att jag inte sympatiserar med Nordos utan att kallas för rasist?

Det undrar jag.
Bara att skita i, höll på Sami förra säsongen då var jag nazist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in