2021-03-27, 00:47
Bannlyst
Kommer in ny kille i morgon 👮🏽‍♀️
2021-03-27, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Igår fick Tanja iaf ett par trosor från sin smutstvättspåse Undrar verkligen över hennes besatthet över att tjejerna ska ha torra kläder. Och allmänt curlande av Tanja, en kvinna på snart 23 år.
Att ens rota runt i andra vuxna människor smutstvätt efter underkläder är sjukligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tycker du att Judith beter sig som en normal människa? Jag hoppas verkligen inte att dina vänner beter dig sådär, då måste du söka hjälp, ringa polis, söka psykolhjälp. Judiths beteende är inte friskt och normalt på något sätt!

Ser ingen skillnad på hennes beteende och majoriteten av alla män om jag ska vara ärlig. Hon må göra fel men bara för att hon andas så flåsar hon inte kåthet.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Haha! Tackade nej två helger i rad till mitt kk som ville ligga och dra ladd. Näää, jag måste följa festen på bb. Ikväll festade jag ändå till det från 17-0030. Herregud! Vad är vi för människor.

Tjaa, incels om du frågar FB, Insta, TV4 osv...
2021-03-27, 00:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Haha! Tackade nej två helger i rad till mitt kk som ville ligga och dra ladd. Näää, jag måste följa festen på bb. Ikväll festade jag ändå till det från 17-0030. Herregud! Vad är vi för människor.
😂
Obotliga?
2021-03-27, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jaha du
Det måste ha varit den sorgligare skolavslutningen i manna minne. Du har inte missat det minsta lilla.
Casanovan i huset är numera Alex då han har grovhånglat med både Steph och lite extra med Jackie. Med Jackie hade han ett ordentligt tag om livet och mycket närhet. Nu hoppas han att Officeren ryker för då kommer han utöka sitt harem med Emelie och Madde. Han kommer få händerna fulla. Annars som vanligt med kumbaya och burkleken på köksbordet.
Då är min förbannelse kanske bruten. Så skönt att inte ägna kvällen åt att titta på idioter och dricka vin.
2021-03-27, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Tjaa, incels om du frågar FB, Insta, TV4 osv...
Haha, det roliga är väl att det är incels som skriver det.
2021-03-27, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂
Obotliga?
Skyller allt på Corona!!!
2021-03-27, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kommer in ny kille i morgon 👮🏽‍♀️
Namn? eller länk
2021-03-27, 00:51
Medlem
Rudiebois avatar
Fy f-n jag kräks i munnen.
Padd-Juddan står utanför duschen med en helt vidrig blick medan Tanja och Jaqueline åker arsel-kana på
syfilisgolvet inne i duschen.
Hon påminner mig om en äcklig snuskfarbror som skulle kunna stå med samma blick utanför ett dagis och se på medan dom oskyldiga barnen leker.
Kan någon slänga iväg ett getöga på Padd-Juddans sovrum inatt och beskåda rörelser under täcket?

Vi får inte förglömma Fridas onani från förra säsongen. Så vad skulle hindra Juddan? Tror hon börjar få blue pearl där nere.
2021-03-27, 00:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Ser ingen skillnad på hennes beteende och majoriteten av alla män om jag ska vara ärlig. Hon må göra fel men bara för att hon andas så flåsar hon inte kåthet.
I hennes fall, ja det gör hon.
2021-03-27, 00:52
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jaha du
Det måste ha varit den sorgligare skolavslutningen i manna minne. Du har inte missat det minsta lilla.
Casanovan i huset är numera Alex då han har grovhånglat med både Steph och lite extra med Jackie. Med Jackie hade han ett ordentligt tag om livet och mycket närhet. Nu hoppas han att Officeren ryker för då kommer han utöka sitt harem med Emelie och Madde. Han kommer få händerna fulla. Annars som vanligt med kumbaya och burkleken på köksbordet.

"Officeren" är så tråkig och mesig att du som amfibiejägare och ÖB borde degradera honom till vicekorpral, eller ännu mer passande: Marinlotta.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in