2021-03-27, 00:28
Medlem
Undrar om Judith lägger fram kläder till sin tjej på utsidan (när hon haft en) som hon gör med Tanja. Det ska tas av blöta kläder och sättas på nya, verkar vara en besatthet hon har. Ingen shocker att hon är dominant och giver i sängen iaf.
2021-03-27, 00:28
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Det vore rena rama drömmen.
Dock ryktas det om en passande man som ska in till Narcos.. vet inte om det är lösa rykten eller ej?

Sedan blir jag nästan kräkfärdig när jag såg valet och kvalet av gamla BB-deltagare som skall in i huset snart igen.
Den enda värdiga som jag såg där är JULLAN!
Rimmet och grottnyllet Vickan slipper jag gärna se igen i rutan

In med en Idi Amin-kopia till henne. Och inte bara en utseendemässig kopia utan även mental och verbal Idi.
När hon börjar med sitt EEEYYYY drar han bara tag i hennes hår och trycker in sin feta påle i hennes mun så att EEEEYY:et övergår i GLLORRGLUPP. Och om hon tar sig ton hotar han bara med voodoo och ju-ju magi.
Han skall även smyga runt och skära ut köttstrimlor ur de andra deltagarna när de däckat/somnat. Köttstrimlor som han snaskar i sig råa.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-27, 00:29
Medlem
Jaha, loggar in nu och folk ska sova. Har någonting hänt?
2021-03-27, 00:29
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Det vore rena rama drömmen.
Dock ryktas det om en passande man som ska in till Narcos.. vet inte om det är lösa rykten eller ej?

Sedan blir jag nästan kräkfärdig när jag såg valet och kvalet av gamla BB-deltagare som skall in i huset snart igen.
Den enda värdiga som jag såg där är JULLAN!
Rimmet och grottnyllet Vickan slipper jag gärna se i rutan igen

Har ingen aning om ryktena stämmer men de får iallafall INTE skicka in ännu en tjej. 🙏

Menar du att det ska komma in någon från tidigare säsong? 🤗😁
2021-03-27, 00:31
Medlem
Ser ut som att jag kom tillbaka lagom till läggdags. Skönt, då kan jag känna att jag har sällskap när jag sover.

En helg skulle ändå uppskattas om det kastas in alkohol på alkohol tills varenda en somnar på plats.
2021-03-27, 00:32
Medlem
Judith till Tanja "Nu har jag hittat ett par trosor till dig" herregud
2021-03-27, 00:33
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
In med en Idi Amin-kopia till henne. Och inte bara en utseendemässig kopia utan även mental och verbal Idi.
När hon börjar med sitt EEEYYYY drar han bara tag i hennes hår och trycker in sin feta påle i hennes mun så att EEEEYY:et övergår i GLLORRGLUPP. Och om hon tar sig ton hotar han bara med voodoo och ju-ju magi.
Han skall även smyga runt och skära ut köttstrimlor ur de andra deltagarna när de däckat/somnat. Köttstrimlor som han snaskar i sig råa.

MVH/Gnomegirl.

Hahaha vet inte varför detta var otroligt skrämmande läsning såhär 30 minuter efter spöktimmen.
Skakar som ett asplöv, precis som Tanja skakar till nu när svålhajen är på jakt efter hennes trosor igen.
2021-03-27, 00:35
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Riktigt obehagligt! Varför står hon där i duschen överhuvudtaget? Kan inte Tanja få nåt andrum?
2021-03-27, 00:35
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Och hon har förmodligen sniffat sig fram ett par rena.
2021-03-27, 00:36
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jaha, loggar in nu och folk ska sova. Har någonting hänt?

Ja, Ketchup, jag fick halvt karpatelsyndrom i högerhanden efter att jag rensade mossa på min uppfart. Sambon fick klippkort på toan efter att hon tryckte i sig en halv pizza på 3.7 sekunder, och katten klöste på vår nya soffa.

I huset: inte ett jäkla piss har hänt.
Medlem
Citat:
Din killsmak är Lennie och hans chipstuttar från förra säsongen. Say no more.
Hahaha nej, det är det inte. Min killsmak är Adrian.

Sedan är ju Adrian rent obejtivt snygg, så där kan man knappast hänvisa till min killsmak i negativa ordalag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Följa Big Brother 24/7. Snarare 20/7 med all denna censur!
MHm precis! det är skandal, tv4 borde aldrig mer få hålla i bb efter detta, värdelöst skit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in