2021-03-26, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror fan deltagarna fått in så mycket sprit denna omgång, mer eller mindre varje kväll, att de börjar bli mättade på supandet/festandet. Bådar inte så gott för resten av säsongen "underhållsmässigt".

ja bb borde köra en nykterhetsvecka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det syns verkligen hur Madde är så extremt uppmärksam på Adrian, ser hur han tittar och reagerar och ”anpassar sig” därefter. Om någon säger något som hon de facto tycker är roligt, håller på att börja fnissa och kikar mot Adrian som inte rör en min, så nästan syns det hur hon kväver sitt skratt.

Vad är det här för kväll?! Tanja halsade nyss det sista ur flaskan, Joel står och borstar tänderna bredvid vid bordet och alla känns allmänt trötta. HUR FAN SKA DETTA FORTGÅ I MER ÄN 50 DAGAR TILL??

Håller med, tycker nästan det känns som att hon spelar en roll och försöker verka "perfekt" för honom.. Eller jag kan inte riktigt sätta fingret på det men känns inte genuin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Knappast dålig casting på henne utan dom andra som leker fina och är tråkiga 90% av tiden

Ja. Gissar att det både handlar om dålig timing (tidigare idag skämtade Simon om att Alex var tråkig - lär vara extra svårt att äntra huset nu) och bra casting (äntligen en joker som funkar).
2021-03-26, 22:31
Medlem
Förmodar att det är Steffi, Madde, Katti och Adrian som hänger löst. Skönt att slippa bry sig om vem som åker.
2021-03-26, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, tror då inte produktionens "uppläxning" i kväll direkt hjälpte till.
Snacka om att dom satte munkavle på dom stackars mupparna i huset.

Bedrövligt.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det syns verkligen hur Madde är så extremt uppmärksam på Adrian, ser hur han tittar och reagerar och ”anpassar sig” därefter. Om någon säger något som hon de facto tycker är roligt, håller på att börja fnissa och kikar mot Adrian som inte rör en min, så nästan syns det hur hon kväver sitt skratt.

Vad är det här för kväll?! Tanja halsade nyss det sista ur flaskan, Joel står och borstar tänderna bredvid vid bordet och alla känns allmänt trötta. HUR FAN SKA DETTA FORTGÅ I MER ÄN 50 DAGAR TILL??

Jag är lika oroad som du min käre bundsförvant. Ungefär den här tiden förra året fick man se Glasmannen storma ut ur sovrummet i en flugmask på pannan till synen av en dansande blåval i stringtrosor och därefter fick sig Jullan ett rejält skott i råttan när hon väl kröp till kojs med Glasjuden. Utan censur. Till och med kameramannen fick till det med ett härligt och ärligt runk bakom glasfönstret.

Hands down
Detta måste vinna priset som den tröttaste BigBrother-säsongen i världshistorien.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Judith är som två i en.
Äter för två, Tar upp sängen som två.

Så det blir en trekant automatiskt om jag har sex med henne.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag gissar att du är villig att hålla med. Vad fan är det vid kollar på just nu?
Kollar hellre in i ett pensionärs arsle med koloskopi, än på den här skiten just nu. Snark

Naturligtvis. Helst en kall kropp.
2021-03-26, 22:33
Medlem
Ingen får röra Joel! Han förtjänar inte åka så tidigt! Han har växt så jävla mycket på senaste tiden och beter sig betydligt mer moget nu, in comparison med första veckan där han hångel attackerade varje brud i huset.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror fan deltagarna fått in så mycket sprit denna omgång, mer eller mindre varje kväll, att de börjar bli mättade på supandet/festandet. Bådar inte så gott för resten av säsongen "underhållsmässigt".

Dom kanske borde få in mer sällan men mer vid tillfällena. För att skicka in alkohol ofta, men bara pytsa ut tillräckligt så man precis blir berusad men inte mer blir trist. Då blir det tröttsamt för oss som tittar samt tröttsamt för dom.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hur kan Alex Bombaclaaat från förra året, ens tillåta att de spelar in BB på hans område?

Han var väl självutnämnd borgmästare? Han om någon borde ha något att säga till om.
Medlem
Allt Adrian tänker på är pranks, putta burk och vinna tävlingar. Snark.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in