2021-03-26, 22:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Det är därför jag gillar Adrian han förstår just detta med att lämna människor ifred när dom vill. Skönt för Alex att det finns någon vettig kvar i huset som bryr sig om andra människor och inte bara tänker på sig själv.

Men det är INGEN som vill att Adrian lämnar dom ifred. Det är det som är problemet. Alla vill ha Adrian men han är torr och vågar inget. Han lämnar dom ifred för mycket.
2021-03-26, 22:27
Medlem
Anonym396s avatar
Sega deltagarna känns. Hur ska de orka 50+ dagar till? De borde ha finalen imorgon.
Medlem
Adrian är less på frågorna om Madde nu
Medlem
När Madde valde "sanning" hade kameran redan fokuserat på Alex och därefter Adrian. Ren slump. (Får mig att undra vad Tess menade med att vi missar mycket när liven blir avbruten)
2021-03-26, 22:28
Medlem
Simon är mot Madde, så som Madde vill att Adrian ska vara mot henne
2021-03-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det syns verkligen hur Madde är så extremt uppmärksam på Adrian, ser hur han tittar och reagerar och ”anpassar sig” därefter. Om någon säger något som hon de facto tycker är roligt, håller på att börja fnissa och kikar mot Adrian som inte rör en min, så nästan syns det hur hon kväver sitt skratt.

Vad är det här för kväll?! Tanja halsade nyss det sista ur flaskan, Joel står och borstar tänderna bredvid vid bordet och alla känns allmänt trötta. HUR FAN SKA DETTA FORTGÅ I MER ÄN 50 DAGAR TILL??
Skicka ut Madde, Adrian , Joel och Emelie. Då kommer det garanterat bli mer ös på festerna , behöver inte ens ta in nya utan bara ut med dom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Speglar vad som händer i huset, för det roas man inte

Sen har jag haft plåstret på mig hela kvällen.
En ettrig liten jäkel.

På så vis, jag har nog missat er diskussion här tidigare men det var en klockren kommentar från dig där iaf!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Det är något som hade kunnat få mig att lämna alltså.

I feel you. Hon har en otroligt kymig aura, jag SER hur det hade känts att befinna sig omkring henne.
Medlem
Paladins avatar
Tror fan deltagarna fått in så mycket sprit denna omgång, mer eller mindre varje kväll, att de börjar bli mättade på supandet/festandet. Bådar inte så gott för resten av säsongen "underhållsmässigt".
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
hahaha snubben är väl typ 30 bast och kan inte ens dricka öl

Han kan inte dricka något! Han kan inte dricka kolsyrat förutom 2 cider på en bra festkväll. Han kan bara dricka söta drinkar säger han...
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det syns verkligen hur Madde är så extremt uppmärksam på Adrian, ser hur han tittar och reagerar och ”anpassar sig” därefter. Om någon säger något som hon de facto tycker är roligt, håller på att börja fnissa och kikar mot Adrian som inte rör en min, så nästan syns det hur hon kväver sitt skratt.

Vad är det här för kväll?! Tanja halsade nyss det sista ur flaskan, Joel står och borstar tänderna bredvid vid bordet och alla känns allmänt trötta. HUR FAN SKA DETTA FORTGÅ I MER ÄN 50 DAGAR TILL??
Ja, tror då inte produktionens "uppläxning" i kväll direkt hjälpte till.
Snacka om att dom satte munkavle på dom stackars mupparna i huset.
2021-03-26, 22:30
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Du kommer få mig att bryta mig in i huset, kommer inte kunna motstå detta länge till.

Vill ha henne så mycket.
Judith är som två i en.
Äter för två, Tar upp sängen som två.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in