2021-03-26, 21:31
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Ja sluta stör er, det var ju askul att hon började gråta över det😂
Som tjej med hormoner kan jag ändå relatera😂 plus det kan bli extra förstärkt på fyllan😂
Jag tror det finns en risk att Steffi åker på måndag, så glöm inte rösta kvar henne! Hon förtjänar va kvar mer än både, Katti, Madde och Adrian tycker jag

Håller med, det finns värre än hon i huset
2021-03-26, 21:32
Medlem
Emelie satte sig bredvid Adrian, plötsligt satt Madde i den stolen - såg inte glad ut. Adrian sätter sig på stolen igen. Pedram och Adrian med en typisk "we know"-blick. Emelie slänger med håret som på beställning.
2021-03-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
hahahaha, det var ju skitroligt när hon knyckte en vällingpåse och försökte springa med den till sovrummet (när all mat skulle in i slussen i början av skolveckan)

det missade jag.. Jag gillade Stephanie som tusan i början men har fått svårare för henne när man sett sidor som man starkt ogillar.
2021-03-26, 21:33
Medlem
Kan BB ta deras konservburk eller säga åt dem att inte leka barnlekar när det är fest
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Officeren är naturligtvis vårt centrum och mittpunkt.
Köksan skall få semester.
Bara kolla och njut myteristen har satt sig och markerar sitt revir nu åt Madde inte röra min officer, Forts följer vad kommer hända nu då kommer det bli ytterligare en kontra attack!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han måste få kissa och leka, annars blir han inte glad

Hahaha! Hoppas så att han får svara på frågor den här helgen eftersom han hänger löst, visst gäller väl det även om man blivit autonominerad? Skulle vilja veta vad han har för svar på så mycket men främst varför han förtjänar att vinna miljonen och hur han tänker på/ser sin tid i huset öht.
2021-03-26, 21:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu drog festen igång. Ullaredspappan står och juckar med en pelare till musik i vardagsrummet. Det blir inte bättre än så här

Jodå. BB borde skicka in kvinnliga och manliga strippor för att få fart på dom.

Nevermind. Dom stängde av musiken
Medlem
FishGbgs avatar
Fyfan vilken tråkig fest!
Zzzz
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Bra BB med musik. Höj rejält nu och kör musiken på högsta volym till kl 06 oavsett om dom vill sova eller ej. In med brev om vilka som ska dela sängar. Obligatoriskt annars autonominering. Dra upp dom sen kl 09 på att äta Fårtestiklar.
Obligatoriskt att ha 11 på volymen. 7.30 uppställning på gården. Duschad och klar. In med kluvna träd såga och hugg och sälj ved. Vafan är detta för pajasar.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Helt enig!! Hon är så go och förtjänar att räddas efter att ha kommit 2:a flera gånger denna veckan😊

Steph får mina röster
2021-03-26, 21:35
Medlem
Mouchinos avatar
De måste skicka in mer alkohol för annars stannar allt av. Fredag för fan!
2021-03-26, 21:35
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Obligatoriskt att ha 11 på volymen. 7.30 uppställning på gårde. Duschad och klar. In med kluvna träd såga och hugg och sälj ved. Vafan är detta för pajasar.

Men JAAAAA!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in