2021-03-26, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noooovia
Vad tillför Madde? Hon är sjukt stel och tråkig...

det börjar bli en romans mellan henne och AD. Och hon ger potensial till triangeldrama
2021-03-26, 21:06
Medlem
Detta var nog den mest döda kvällen hittills!!
Vad fan händer

God natt
2021-03-26, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Man kan lägga sig. Kom på mig själv med att lyssna på Steffi som frågade simon om det är Frankrike eller Italien som ser ut som en sko på kartan. Varför lyssnar jag på det här?
Hahah lyssnar dock hellre på det än på nya tjejen. Jag stör mig så fort hon öppnar käften. Hade blivit så JÄVLA irriterad på henne om jag träffade henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Hahah, älskart!
Hahah var taggad men nu är jag FÖRBANNAD på den här skitkvällen. Men också tacksam för att jag inte hann börja dricka.

Men alltså helt seriöst vad är det för jävla BEGRAVNINGSSTÄMNING.
Medlem
Avståndet mellan killarna och tjejerna växer allt mer. Tidigare när de satt vid poolkanten försökte Pedram och Adrian få ordet, men det slutade med att de snackade med varandra eftersom de inte fick gehör (Madde illustrerade det genom att titta på Nardos och himla med ögonen när Pedram pratade). Uppförsbacke ikväll, eller är det avsiktligt? ("alla spelar svåra")
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror det inte spelar någon roll om vem som blir immun imorgon.

Madde kommer åka oavsett vilka hon står med på måndag. Tack gode gud.

Hoppas hon är stolt över sin insats när hon tänker tillbaka på sin tid i huset där hon svansade efter Adrian.

Emelie då? Hon svansade ju efter Adrian i veckor. Så fort han reste sig, så gick hon efter. Emelie kommer bli ännu värre om madde åker.
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mycket, mycket bra min vän.
Tack grodan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Jag röstade på Madde!

Varför vill man ha kvar henne? Hon är som en robot som förföljer en annan robot. Jag tror att Adrian kommer bli mer avslappnad om hon drar, hon begränsar honom eftersom han inte kan ta ett steg utan att hon tar ett efter
2021-03-26, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noooovia
Vad tillför Madde? Hon är sjukt stel och tråkig...
frågan är vad hon gör där inne
2021-03-26, 21:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Haha hans jävla kiss-kort. Minns hans första dag när de satt i bubbelpoolen och det blev lite intense... "Jag måste kissa". Samma igår när han skulle berätta om Madde.

Mm han drar det kortet i tid och otid och nu har Madde börjat göra det också för att kunna följa efter honom in på badrummet.
2021-03-26, 21:09
Medlem
xrlpyts avatar
Jag hade velat se Joels spya, den lät rejäl på Maddes beskrivning.
2021-03-26, 21:10
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah lyssnar dock hellre på det än på nya tjejen. Jag stör mig så fort hon öppnar käften. Hade blivit så JÄVLA irriterad på henne om jag träffade henne.

Hahah var taggad men nu är jag FÖRBANNAD på den här skitkvällen. Men också tacksam för att jag inte hann börja dricka.

Men alltså helt seriöst vad är det för jävla BEGRAVNINGSSTÄMNING.

Vi kanske missade ett brev? "detta är big brother. Från och med nu är det begravningstema".
2021-03-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Varför vill man ha kvar henne? Hon är som en robot som förföljer en annan robot. Jag tror att Adrian kommer bli mer avslappnad om hon drar, hon begränsar honom eftersom han inte kan ta ett steg utan att hon tar ett efter

Avslappnad? du tror inte Emelie börjar bli besatt som hon var tidigare då?

Hon är mycket roligare än tråk steff

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in