2021-03-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nåt knas med tv4 appen eller är det bara jag som inte kan rösta?

avinstallera och installera igen så funkar det
2021-03-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passi0nfruit
Lite roligt ändå att ni som skriver här inte inser att ni också blir övervakade, precis som deltagarna i huset. Deltagarnas beteenden i all ära, men det som yttras i denna tråden är betydligt mycket intressantare att åskåda. Men tyvärr då inte inte i en positiv bemärkelse.

Allt hat, sexism, objektifiering, rasism m.m. som sprids till höger och vänster är väldigt sorgligt att läsa. Men det som nog är ännu sorgligare är hur ni måste se på er själva. Ingen människa med en sund självkänsla är så dömande mot andra som många här är. Allt ni ger måste ni någonstans tro att ni förtjänar själva.

Ta hand om er och försök sprid mindre hat och mer kärlek. Det blir lite roligare att leva då.

Kram

Alla blir övervakade.

Håller med om det mesta du skriver, men "ni" är en grov generalisering med tanke på att alla som skriver i tråden är individer - föredrar "vissa" (likt "som många här"). Jag vet att "ni" är riktat mot vissa, men det hade kunnat vara tydligare (annars kan ditt inlägg uppfattas som fördömande på samma sätt som "deras" inlägg).

Bra att du reagerar. Tillbaka till det tråden handlar om, Big Brother 2021.
2021-03-26, 20:55
Medlem
Röstade Stephanie också, hoppas hon blir kvar!
2021-03-26, 20:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passi0nfruit
Lite roligt ändå att ni som skriver här inte inser att ni också blir övervakade, precis som deltagarna i huset. Deltagarnas beteenden i all ära, men det som yttras i denna tråden är betydligt mycket intressantare att åskåda. Men tyvärr då inte inte i en positiv bemärkelse.

Allt hat, sexism, objektifiering, rasism m.m. som sprids till höger och vänster är väldigt sorgligt att läsa. Men det som nog är ännu sorgligare är hur ni måste se på er själva. Ingen människa med en sund självkänsla är så dömande mot andra som många här är. Allt ni ger måste ni någonstans tro att ni förtjänar själva.

Ta hand om er och försök sprid mindre hat och mer kärlek. Det blir lite roligare att leva då.

Kram

Precis som i BB. Man vill inte se dom där inne bara vara positiva och älska varandra. Du skriver att tråden är intressant men inte i positiv bemärkelse och just därför kommenterar du ju?

Hade det varit kumbaya här hade du inte haft något att ryta till om.

Du verkar själv vara ganska snabb på att döma efter hur vi är utifrån ett forum som är till för Anonyma diskussioner. Vi om några kan skylla på att vi inte är såhär i verkliga livet (om man nu vill) för här är vi anonyma. Dom i huset är inte det.

Nåja skitsamma. Precis som du skriver är det intressantare här i tråden än deltagarnas beteende, har du något du vill dela med dig av?
2021-03-26, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Rösta Madde!! Både Stephi & Katti har vart där tillräckligt länge nu.

Madde är verkligen fin insida & ut. Finns där och behandlar alla i huset med respekt.
Stephi kan gå och hänga med sin älskade Tess.
Katti kan ta det lugnt & inte skada sig mer

Jag tittar inte på big brother för att nån är fin, och absolut inte för att nån behandlar andra med respekt. Jag tittar för fylla och fight. Madde kvalar inte in där, hon ska ut
2021-03-26, 20:57
Medlem
Jacki "Kan inte alla berätta det sjukaste stället dom haft sex på?"
Nardos ställde sig upp och jazzade iväg
2021-03-26, 20:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
avinstallera och installera igen så funkar det

Ok, tack för hjälpen!
2021-03-26, 20:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Ja, skön jävla typ!

Haha ja just det.
Medlem
Ridnes avatar
Adrian går från poolrummet så fort sexfrågor hamnar på schemat...
Tar 2 sekunder sen ska Madde "gå och kissa". Patetiskt.
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tittar inte på big brother för att nån är fin, och absolut inte för att nån behandlar andra med respekt. Jag tittar för fylla och fight. Madde kvalar inte in där, hon ska ut
+1
Medlem
Vi röstar på Nardos nu för att öka Maddes chanser att få vara kvar på måndag. Nardos och Madde är bra kompisar hennes röstare kommer rösta på Madde om Nardos är immun
2021-03-26, 20:59
Medlem
xrlpyts avatar
Jag kunde rösta i C More-appen, men i TV4-appen hade min röst redan räknats..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in