Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Ett socialt experiment är att sammanföra olika karaktärer. Förra året var på det sättet bättre än årets. Det handlar inte att bjuda på sig själv utan att vara den man är. Vill man ha TV där man bjuder på sig själv så tittar man på PH eller Let's Dance. Är man intresserad av en lite äktare interaktion mellan människor så gillar man Farmen, Robinson och som förr BB. Det handlar inte om att plocka in maskiner som knullar och super på beställning som just i PH, Love Island etc. Det är helt olika koncept, i alla fall för mig.
De enda jag tycker gör bra tv därinne är Tanja Simon och Emelie.. de är de enda som är kul och inte för att de super och knullar utan för att de har roliga personligheter. Det ska ju vara kul att titta på dem och inte bara ett vackert ansikte som är diplomatisk och sitter och korsförhör alla men aldrig öppnar sig om sig själv. Tycker jag iallafall

Det är dåligt castat överlag och huset var bättre innan Adrian kom in för nu kretsar som sagt hela huset om romansen de hoppas ska hända och alla svärmar runt honom vilket stoppar andra saker från att hända. Alex är inte roligare att titta på, eller Madde. Finns många som gärna får åka hem vad mig anbelagnar.