2021-03-26, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
jaha, om du vet ... vad sägs då?

Står i domen
Citera
2021-03-26, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Jag ser att du verkligen inte fattar någonting. Grejen är ju den att hon INTE sa så som advokaten påstår.
Läs längre bak i tråden istället för att komma med felaktigheter

Citat:
Advokaten återger inte det som sades på ljudfilen
Hur jävla många gånger ska jag behöva förklara för dig?
Förstår du inte att du förstör för massa kvinnor som blivit våldtagna när du försvarar serieförfalskaren -idiot.
Citera
2021-03-26, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Nu är det återigen du som påstår att han skarvar men du saknar bevis för det. Att väninnans namn inte tas med i domen känns inte speciellt konstigt. Advokater skarvar inte som du gör.

Den enda som pratat om väninnans namn här är du, varför blandar du in det?
Har du redan korkat upp inför helgen?
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
jaha, om du vet ... vad sägs då?

Token medger att det som står i domen överenstämmer med det Advokat David Massi redogör för men hon hakar upp sig på att väninnans namn inte återges i domen.

https://www.youtube.com/watch?v=STsVHHTCt_4&t=1262s
Citera
Medlem
Ksenia74s avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/svt-kvinna-skickade-karleksbrev-till-goran-lambertz-i-haktet

Vem på SVT har skickat kärleksbrev till knullkungen GL när han satt på häktet?

Edit: Såg nu vad hon hette Barrling. Är hon också kåt på Göran?
Citera
2021-03-26, 14:00
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Om du läser domen så ser du att jag har rätt, svårare än så är det inte.

Du har inte rätt om nånting snarare. Advokaten hade aldrig kunnat ljuga om det där i föreläsningar och dessutom publicera det på youtube, om det var ren lögn. Är du möjligtvis dum i huvudet?
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashEnter
Du verkar gilla atta svara på dina egna frågor så jag fortsätter på samma sätt

Suck, så trög du är:

Citat:
Var Lambertz myndig vid tillfället? Ja.

Ja, och? Toppen!

Citat:
Borde han då förstå att det är fel att utnyttja en kvinna som tidigare blivit utnyttjad? Ja.
Borde han då inse att han blev avvisad? Ja.

Jag förstår att du var där på plats personligen och såg allt? För det verkar nästan så Det är ju bara EN (av TVÅ) personer som säger att den ena blev utnyttjad av den andra. Den andra personen säger det motsatta. Det kallas för: ORD MOT ORD!

Det blir inte automatiskt ett faktum, så som du verkar tro!

Citat:
Borde han då inse att det är fel att fylla kvinnan med alkohol och försöka igen? Ja.
Borde han då insett att det är fel att stoppa picken i en redlös kvinna? Ja.

Återigen bara något i din fantasi, eftersom jag förmodar att du inte var där på plats och såg allt. Återigen: ORD MOT ORD! Ditt jävla stolpskott.

Citat:
Borde han då insett att om han stoppar picken i en redlös kvinna med hennes historik skulle sluta i en anmälan? Ja.
Men varför gör han det då? Med sin juridiska kunskap visste han att han bara kunde hänvisa till hennes historik så skulle han gå fri.

Du är så jävla dum att jag orkar inte fortsätta motargumentera. Att argumentera med en idiot tär på krafterna
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
T men hon hakar upp sig på att väninnans namn inte återges i domen.

https://www.youtube.com/watch?v=STsVHHTCt_4&t=1262s

Var fan har du fått det ifrån? Nu ljuger du ju.
Citera
2021-03-26, 14:02
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
https://stoppapressarna.se/svenskt/svt-kvinna-skickade-karleksbrev-till-goran-lambertz-i-haktet

Vem på SVT har skickat kärleksbrev till knullkungen GL när han satt på häktet?

Edit: Såg nu vad hon hette Barrling. Är hon också kåt på Göran?

Katarina Barrling

Det är klart kvinnorna är kåta på honom, det har jag sagt från början.
Citera
2021-03-26, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Du har inte rätt om nånting snarare. Advokaten hade aldrig kunnat ljuga om det där i föreläsningar och dessutom publicera det på youtube, om det var ren lögn. Är du möjligtvis dum i huvudet?

I domen sägs en sak
Advokaten säger en annan

Det är fakta

Allt du behöver göra är att läsa domen och se på föreläsningen och jämföra

Klarar du inte av det?
Citera
2021-03-26, 14:04
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellobo69
Personligen tycker jag att man ska låta dem vara, kanske är han skyldig, kanske är han inte det. Om man inte kan veta ska man heller inte döma vederbörande, mannen eller kvinnan.

Detta kan dock vara bra att känna till om kvinnan:

Citat:
6. EP spelade in stora delar av hennes och min samvaro på julafton och juldagen i sin telefon. Det gjorde hon utan att berätta det för mig. På samma sätt gjorde hon i ett mål där dom meddelades år 2018. Varför talar man inte om för de personer man umgås med att man spelar in samtalen på sin telefon?

7. Efter att ha gjort inspelningarna, och efter anmälan mot mig för våldtäkt, kom EP plötsligt på inför det tredje av fyra polisförhör att hon ju hade ljudfiler i telefonen. Så sa hon. Men hon gjorde likadant 2018. Och i båda fallen skickade hon in utvalda delar av ljudfilerna till Polisen. På frågan om det fanns fler ljudfiler svarade hon att hon inte visste.

8. Dagen efter att hon hade skickat ljudfilerna till Polisen lät hon fabriksåterställa mobilen ”på grund av mjukvarufel” så att alla eventuella ljudfiler försvann, och därtill i stort sett allt annat material än textmeddelanden. En sådan fabriksåterställning ”på grund av mjukvarufel” gjorde hon också, vid en passande tidpunkt, i 2018 års mål.

9. Efter fabriksåterställningen fanns det bl.a. meddelanden kvar i telefonen. När Polisen samlade in dessa och lät skriva ut dem visade det sig att det saknades vissa viktiga meddelanden.

10. Saknades gjorde bl.a. ett meddelande som visade att EP inte alls var redlöst berusad vid tidpunkten för ”våldtäkten”. Det hade hon annars själv hävdat.

http://goranlambertz.se/fredagsbetraktelse/
Citera
2021-03-26, 14:04
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
I domen sägs en sak
Advokaten säger en annan

Det är fakta

Allt du behöver göra är att läsa domen och se på föreläsningen och jämföra

Klarar du inte av det?

Nej, det är inte faktum.

Snarare du som dels inte verkar förstå att FUP är en annan sak än dom. Vänligen sluta citera mig då jag inte orkar argumentera med människor som har en IQ på maximalt 90, tack.

Advokaten ljuger givetvis inte offentligt om vad som bidragit till domen samt framtida stämning gällande falsk tillvitelse. Tro vad du vill, du är ute och cyklar.
Senast redigerad av Vaxad 2021-03-26 kl. 14:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in