2021-03-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Läste att Dikmen ska läxa upp deltagarna om "vardagsrasism". Är detta verkligen på riktigt eller är det satir? Fan det sjukaste jag hört.. Det har inte förekommit någon jävla rasism därinne!!!!! Däremot har det förekommit mycket sexuella ofredanden som tv4 väljer att blunda för.
VARDAGSRASISM? Really?

Yes, han sa det på sin story. Och han brinner ju för ämnet.
Men då får han fanimej även ta upp Nardos o Pedrams snack om Vita! Men det lär väl inte hända antar jag
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Blir mindfucked av att länderna är blå och havet vitt och inte tvärtom

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det hade stärkt Peddis teori att Atlanten är en världsdel.

Hahaha!! 😂
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Blir mindfucked av att länderna är blå och havet vitt och inte tvärtom

Min hjärna vill också vända på det. Vid en närbild såg jag det inverterat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Har du vart inne o läst på IG?
Alla sociala medier rasar pga att Judith ska ha sagt något vardagsrasistiskt...jag har ingen aning vad det handlar om...Filip sa iaf i sin story att han skall läxa upp deltagarna om det

Och man får skriva egna frågor via BBs IG story. Så skriv att han borde prata om SAMTYCKESLAGEN!!
okej tack missat de Säg inte att det är att Judith sa att hon skulle göra nardos mera svensk. Då är detta riktigt pinsamt från deras del. Vilken Rasism existerar inte inne i huset på något vis.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Läste att Dikmen ska läxa upp deltagarna om "vardagsrasism". Är detta verkligen på riktigt eller är det satir? Fan det sjukaste jag hört.. Det har inte förekommit någon jävla rasism därinne!!!!! Däremot har det förekommit mycket sexuella ofredanden som tv4 väljer att blunda för.
VARDAGSRASISM? Really?
Att fråga någon vad den vet om Sverige är alltså värre än att våldföra sig på någon, välkommen till nya Sverige.
2021-03-26, 13:57
Medlem
Ut med Madde fyfan vilken seg jävel.segare än bögen
Medlem
Citat:
VARDAGSRASISM? Really?
Vi får väl hoppas att det är ett skämt! Alltså, han berättar ju massa skit till Madde som han inte sa till Joel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
14:00 var det tänkt 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️
Lär ju bli 14.00 i morgon då, om det fortsätter i den här takten. Är det Dickpic som till råga på allt elände står och ”rättar” (mäter) så förklarar det senfärdigheten. Jag pallar inte se på skiten. Går och handlar dryck inför kvällen. 😡
2021-03-26, 13:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Spelar ingen roll, han ska ha visir precis som alla andra som kommer in utan att sitta i karantän. Fattar du hur illa det skulle bli om han råkade dra med sig smitta in i huset?
Illa vet jag inte, vore kanske bra?😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Japp, jag skrev att han borde prata om samtyckeslagen
😂😂😂
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha!! 😂

Klockrent
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Återigen, spelar ingen som helst roll. Viktigaste är att inte ha fysisk kontakt.

Ja ,ingen fysisk kontakt gäller ute i samhället för risken att bli smittad. Man smittar inte om man inte är positiv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in