2021-03-26, 12:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Har en känsla av att kumbayastämningen kommer förändras efter att Dikmen varit in och pratat med dem.

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja vad fan håller dom på med? På eget bevåg också va? Herregud, det är BB inte en sluten psykiatrisk avdelning med gruppterapi. Dom måste ge sig!

Det är inte kul tv iallafall.. Det är ett som är säkert. Slår av varje gång de sätter igång med kärlekscirkeln vilket är hela tiden nuförtiden.
Något måste hända.. De måste ställas mot varandra och tvingas ta beslut som gör att det blir slitningar och drama nu!!!!!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag orkar inte med detta snart med att sitta i ring och säga fiiiiina saker om varandra. De gör det till och med när alkoholen flödar in från slussen. Fel i huvudet på dem.. FESTA för fan. Bråka! Gör nåååååt!
*matador sliter sitt hår*
Inte bara Oljudith som uppmuntrar till sånt här... ALLA utom typ Emelie och Simon verkar tycka att det är fantastiskt kul att sitta och boosta varandra med kärlek hela dagarna.

Dom borde få in ett brev som säger att dom under en vecka inte får ge varandra komplimanger eller säga vad man gillar med varandra. Ett uppdrag att varje dag stå i ring och hålla varandra i hand och en deltagare i mitten. Sen ska alla i ringen säga vad dom inte gillar/stör sig på med den personen. "arga veckan" och sen skickar dom in arga snickaren det var ju lite kul förra året när han kom in på Robinson veckan och var hård och dissade deltagarna som larvade sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Madde ryker 100%
Japp om hon inte mirakulöst vinner Filips prov. Gött dä hon ska ut
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Håll ut, snart börjar nomineringarna och vi älskar vår familj kommer att vara ett minne blott

I can't freaking wait!!!!!!!!!!!!!! Hoppas det är snart för det är olidligt just nu.
2021-03-26, 12:51
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Men det gör honom fortfarande inte till rasist. Jag håller inte med honom, men rätt ska vara rätt.
Enligt mig är han det om du tycker annorlunda så varsågod, mig spelar det ingen roll.
2021-03-26, 12:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Dom borde få in ett brev som säger att dom under en vecka inte får ge varandra komplimanger eller säga vad man gillar med varandra. Ett uppdrag att varje dag stå i ring och hålla varandra i hand och en deltagare i mitten. Sen ska alla i ringen säga vad dom inte gillar/stör sig på med den personen. "arga veckan" och sen skickar dom in arga snickaren det var ju lite kul förra året när han kom in på Robinson veckan och var hård och dissade deltagarna som larvade sig.

OMG Jag ÄLSKAR det!! Gillar hur du tänker Flippis <3 Detta vill jag se!
2021-03-26, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Alex din lönnfeta jävul. Hur kan du ljugs dem rakt upp i ansikte och säga att du är imponerad över hur smarta alla är.
Han är en rövslickare av rang han ljuger nog om sin ålder oxå den fete fan
2021-03-26, 12:52
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
I can't freaking wait!!!!!!!!!!!!!! Hoppas det är snart för det är olidligt just nu.
Efter 50 dagar tror jag, ingen aning hur många dagar de varit i huset nu, någon kanske vet?
2021-03-26, 12:53
Medlem
Citat:
Sedan ska det hela avslutas med att alla spottar den som de gillar minst i ansiktet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Dickman är en självgod fan han har säkert nosat reda på att hans utläggningar i programmet inte har blivit så populära bland tittare som han trodde.Så det här är hans chans att komma in och spela så rolig och skön som han själv tycker att han är.

Hela hans uppsyn och gestik kommer tilltala Nardos något enormt. Hennes värsta sidor kommer lockas fram fortare än kvickt, sanna mina ord. "EEEY EEYYYY!"

Förbered er!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Han är en rövslickare av rang han ljuger nog om sin ålder oxå den fete fan
Det är helt sjukt om han skulle vara 23-24 år.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Aldrig i livet att hon kom in.
Är det nån så är det Jullan, hon säkert få fart på Officeren dessutom

Hon lär nog inte ställa upp i en säsong till i BB då hon vet hur mycket hon kommer sakna Svante.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in