2021-03-26, 11:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Varför får man i huset inte sjunga ” kommersiell musik” enligt storebror?
Kan någon förklara vad som menas med det och varför är det inte tillåtet?

BB har inte låträttigheterna, det kostar pengar. Alla låtar som upphovsmannen har copyrightat är kommersiella.
2021-03-26, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
På pizza är det min favorit, men inte på mackor.
Vad är ni för sjuka människor?
2021-03-26, 11:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Varför får man i huset inte sjunga ” kommersiell musik” enligt storebror?
Kan någon förklara vad som menas med det och varför är det inte tillåtet?
Stim ersättning till upphovsmännen, risig BB-budget numera tyvärr.
2021-03-26, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
BB har inte låträttigheterna, det kostar pengar. Alla låtar som upphovsmannen har copyrightat är kommersiella.

Tack för svar kompis!
2021-03-26, 11:34
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Det skulle ju komma in någon sorts "snyggaste killen"
Det kan då inte bli Alex eller Mergim de är ju lika snygga som hästarslen.
Och någon som passar Eritrea, alltså en negroid då hon inte gillar annat.
Nej inte Kannibalen
2021-03-26, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Såg att nån trodde det skulle komma in en ny, mörkhyad man men produktionens minimala budget tillåter inga fler nya deltagare så dom kommer att återanvända Alex från 2020, miljövänligt och fyller på deras heliga invandrar-kvot.

Dom har nu i ett års tid oavbrutet tränat honom så han kan denna gång kan interagera mer godtagbart med deltagarna, tex kan han nu äta med bestick (ibland), dragit ner på klickandet/smaskandet och faktiskt lärt sig ord tre svenska ord/meningar ("jak hyngrig, klick, jak glukosintolerant och fottbol") samt numera kunna bära kläder otroligt nog.

Sväljer dock fortfarande stora apelsiner hela när han blir sexuellt upphetsad, konstigt nog.🤔

Blir bra det här. (suck)

Spottade kaffet rakt ut när jag läste ovan. Hej då vita mattan! 😂😂😂😂😂
2021-03-26, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Exonph brukar inte hitta på

Dock kan ju "tävlingen" mellan de 3 gamla deltagarna som det ryktas om vara en ren o skär mullvadstävling.

Äh vi får se vad fan som händer. Det positiva i det hela är att det verkar som att fler personer ska in, det behövs.

Precis, det hon säger brukar stämma bra. Men det var alltså hon som tidigare gick ut med att det ska tävlas om en plats? För nu har hon ju egentligen inte sagt mer än att en kille som hon har kontakt med sitter i karantän för att göra entré i huset, inte nämnt vid namn. Bilderna hon la upp i sista storyn på Vicky, Jullan och Mergim kan ju också vara för att fucka lite med folk, tänker jag.

Nåväl, vi får se som sagt. Håller tummar och tår för bästa möjliga utgång!
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Luskat, både Mergim, Victoria och Julia har lagt upp på Instagram de senaste 24 timmarna, inget visar att de sitter i karantän på något hotell. Någon annan kan ju lagt upp för dem för att luras men det tror jag inte.
Tror mer på en negerkung á la Kunta Kinte till oskulden Nardos.
Kollade deras stories nu, de har alla tre lagt ut gamla eller helt orelaterade bilder till dom själva, inget som heller motbevisar att de sitter i karantän just nu dock?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Grejen är ju att det händer inte så mycket mera i huset förutom triangel dramat . Hade det hänt mer hade det aldrig handlat om Ad flörtar om han bög m.m.

Sen va det mycket igår på grund av Alex och Madde gör sinna töntiga närgångna move . Alex är så äcklig nötblandning håller på mot E och Madde en fjortis som springer runt AD och försöker göra få nån slags reaktion från han. medans han flyr från allt det där istället .

Sen handlar ju mycket om judhit och hennes hoppande på alla tjejer och peddo snusk hummer . Annars händer det inget mera som man diskuterar här.

Yep. Håller med. Det är så urbota trôk så detta blir ju det enda intressanta
Ändå läser jag inte Starlet. Jag hoppas dock att Jackie kan sätta igång något. En tuff flicka.
2021-03-26, 11:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Nej inte Kannibalen
2021-03-26, 11:36
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, nä det vore ju verkligen spiken i kistan.

För mig var hon värre än drottningen på Essingen. Vet att den här linen är överspelad och inte tas på allvar men: jag slutar kolla bums om hon kommer in.
2021-03-26, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jaha ni hatar Adrian-gate. Då spär jag på och undrar hur länge höll Madde på inatt att göra bort sig? Jag slog av när hon låg på golvet och skulle göra upp en plan hur hon skulle få Adrian i sin säng. Ser att hon inte lyckades

Hon försökte lite i rummet oxå , hade väl frågat sen när dom väl lagt sig. Kan du inte koma lägga dej här istället . Han hade tydligen inte svarat henne utan låsas som det regnar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in