Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Men varför citerar du inte hennes egna ord då som uttrycks på hennes hemsida, istället för vad en ANNAN advokat har möjligen sagt? Om vi nu ska gå på vad källorna säger dvs.
Det är ju din uppgift att göra.
Det är ju du som tror på Sidney Powell.
Då är det viktigt att du skriver varför du menar att hon talar sanning i sin blogg, men blir feltolkad i rättssalen.
Det kan inte vara en särskild givande tillvaro. Att försvara det omöjliga menar jag.
Att jaga clickbait länkar utan att ha läst innehållet. Att fyllas med hopp och känslor av validering.
Att posta det och vänta på att likasinnade ska stå och hylla ditt inlägg i kör.
Att få det kritiserat i detalj.
Att se försvararna utebli.
Att sedan jaga nästa länk, denna gång på epoch times, men med exakt samma resultat.
Ingen annan går på lögnerna.
Jag blir mer och mer övertygad om att du själv inte tror på att det finns tecken på systematiskt valfusk.
Och varken gateway pundit eller någon annan opinionsbildande sida har på ett konkret sätt bortförklarat hennes ord.
Inte denna gång. Aldrig någonsin.
Jag tror att Dominion kommer att bli väldigt framgångsrika i sin stämning och att Sidney kommer att tvingas skriva en rättelse.
För sakens skull ställer jag ytterligare en självklar fråga här.
Skrev Sidney Powells juridiska ombud en inlaga till rätten, i målet mellan Dominion och Powell med hemvist i Washington DC
Ja eller nej?
Ser fram emot ditt svar.
Trevlig helg