2021-03-25, 21:30
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahaha ser ni hajen i poolen nu? Hon har siktet inställt på de tre tjejerna som badar.

Skulle varit najs om BB slängde in en hajfena till oljudith, som hon kan iklä sig. För att göra det mer pedagogiskt i utbildningssyfte. Snart släpps videon: "Hur du ska agera om du möter en "haj" i din pool"
Medlem
Anonym396s avatar
Fan vad tråkiga de är i det rosa sovrummet nu.
Medlem
Hahahaha Tanja ”jag skulle säga överallt” när nya fråga vem juddan var... undra om hon förstog vad Tanja menade egentligen😂😂😂😂
Medlem
Jag tål inte konversationer som börjar ”Jag är...”. Spyr orkar inte höra hur jag är jag är jag är så jag är. Visa istället vem du är
2021-03-25, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Alla överkompenserar duktigt mycket.
Egentligen vill de kasta varandra under bussen och gå över liken för att vinna miljonen.

OCH SOM VI VILL SE DET. Ge oss det vi vill ha, dumma tråkmåsar!!
Medlem
burialhexs avatar
Hur ser oddsen ut för att Nardos sitter säkert imorgon om nu Dikman ska bestämma?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Detta har hon väntat på ända sedan jackie provklämde Emelies tuttar i lärarrummet.
Snart ska hon få smaka, tänkte Juddan i tredjeperson medan hon närmade sig flickorna. Juddan in da house!
2021-03-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Det var den nya tjejen som frågade om Emelie hade tycke för någon i huset. Tanja blev chockad när Emelie skakade ja på huvudet. Blev inga fler frågor.

Skakade ja på huvudet? Menar du nickade ja?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha åh<3 jag hoppas INTE på i kväll pga måste sova om typ en timme. Har ett jävla viktigt möte imorgon och kan liksom inte komma och ba "hehe är lite trött pga var uppe och kollade på drama mellan nya tjejen och Gnälldos i Big Brother igår"... är ju för fan vuxen nu liksom, ingen bryr sig om att jag måste få min dos av realitydrama för att må bra
Haha! Har haft så mycket viktiga saker i veckan och alla möten har inträffat precis när det händerna. Det känns som det inte kommer hända så mycket ikväll.

Lämnade tvn fem minuter för att fixa med tvätten i badrummet och när jag kommer tillbaka har givetvis Judith hoppar ner i poolen (undrar om Fasta fick ett VMA och Hesa Fredrik som skriker) och har givetvis tagit över allt i samtalet.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
De har blivit nojjiga efter autonomineringarna och vågar inte prata på annat sätt än lugnt och kontrollerat i snälla ordalag

Hehe, stora skälvan har drabbat alla efter Katti- och Adrian-gate.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahaha ser ni hajen i poolen nu? Hon har siktet inställt på de tre tjejerna som badar.
Är bara hajen musiken som fattas
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Allvarligt, jag är så galet trött på alla spekulationer om romans i huset. Det är verkligen en ickefråga än så länge och vi ser inga som helst tendenser till romans än så länge.

Är det någon masspsykos i covidtider? Som skithuspappret sålde slut förra våren?

Haha kommer ihåg förra året i BB när dom fick gå in i uppdragsrummet och se massa förstasida nyheter uppsatta och dom skulle gissa vilka som var sanna och falska från tiden dom varit inne i huset.

Ett var ju att allt toapapper var slut överallt och deltagarna skrattade och typ "hur lättlurade tror ni att vi är?" 0

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in