2021-03-25, 21:27
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Alla överkompenserar duktigt mycket.
Egentligen vill de kasta varandra under bussen och gå över liken för att vinna miljonen.
De har blivit nojjiga efter autonomineringarna och vågar inte prata på annat sätt än lugnt och kontrollerat i snälla ordalag
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men ja-a, hoppas med dig!! ♥️ Var just beredd att ge upp denna kväll men nu kom det förstås in mer alkohol så fick grav FOMO av tanken på att checka ut nu lol.

Hahaha exakt samma för mig. Gick till köket och hämtade chips och tänkte kolla på The office istället för BB när jag hör från min dator "slussen är nu öppen".

Fan! Kan man stänga av live nu?! FOMO
Medlem
Raskaoverisens avatar
Oväntat att Judith ska bada
2021-03-25, 21:28
Medlem
Gutis avatar
Allvarligt, jag är så galet trött på alla spekulationer om romans i huset. Det är verkligen en ickefråga än så länge och vi ser inga som helst tendenser till romans än så länge.

Är det någon masspsykos i covidtider? Som skithuspappret sålde slut förra våren?
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Det var den nya tjejen som frågade om Emelie hade tycke för någon i huset. Tanja blev chockad när Emelie skakade ja på huvudet. Blev inga fler frågor.
Nya tjejen som inte hade sett något har nog sett en hel del och vet exakt vem Emelie menar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vithajen in tha houuse

Känns som hon blir mer och mer utanför för varje timma som går med Jaqi i huset.
2021-03-25, 21:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahaha ser ni hajen i poolen nu? Hon har siktet inställt på de tre tjejerna som badar.
Detta har hon väntat på ända sedan jackie provklämde Emelies tuttar i lärarrummet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Inte jag heller. Såg några av de första säsongerna. Såg dock en artikel om att någon av tjejerna i denna säsong flippade för att den nya mannen (eller vänner) spelade Björn Rosenström-låtar på en fest. Ska nog titta på det när jag behöver något att reta mig på efter BB är slut.
Hahah jag rekommenderar verkligen. Har inte sett senaste två avsnitten, men tror jag vet vem det handlar om. Misstänker att det var samma kille som svarade "Det är okej, det gör inget" när tjejen sa att hon är feminist

Kan verkligen se Madde där haha. Eller typ i Ensam mamma söker, om hon hade haft barn. Hon känns för helylle för den här typen av reality.
Medlem
lillaflippens avatar
Vad viskade den nya bruden i poolen nyss?
Medlem
Rudiebois avatar
Bered er på en utfärdad tsunamivarning alldeles strax.
Judith har parkerat gorillaarslet vid polen.
Vithajen är på jakt efter det perfekta bytet. Om 30 minuter smäller det. Hon kommer hugga tag i första bästa hals.
Medlem
TrueBeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han berättade att hans syster sa att han såg ut som en mongoloid när han var barn.

Okej. Sa ha exakt så? Eller sa han ”fil som en mongoloid”?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Allvarligt, jag är så galet trött på alla spekulationer om romans i huset. Det är verkligen en ickefråga än så länge och vi ser inga som helst tendenser till romans än så länge.

Är det någon masspsykos i covidtider? Som skithuspappret sålde slut förra våren?
Går inte skylla på covid. Har varit så varje säsong.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in