2021-03-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Gud vad jag önskar att nästa kille som kommer in är gay Nu får det vara nog med alla straighta.
Hade ju varit jävligt kul iom att det typ bara är tjejer i huset nu och då när det äntligen kommer in en snubbe så är han gay!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Så.. det är ok att säga damp men inte mongoloid?
Det är även ok för Narcos att säga blatte. Väldigt olika vad BB accepterar.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jepp jepp Officeren vår vän visar stolthet och klass det ryktas att den nya sjuksyrran är en infiltratör av SOG, MI6 har gett info åt Officeren att förbereda ankomsten av en infiltratör i huset top secret ska det vara....
Putte, det låter mycket intressant. Vi väntade oss förvisso infiltratörer men inte i denna klass. Om man vill åt Officeren så bör man hålla sig till mycket högre klass såsom den sköna Myteristen eller Den Väldigt Snälla Maddeflickan, båda kökspigor på mässen. SOG leker man ju inte kurragömma med så det blir en tuff fight. Låt oss se hur denna vackra kväll utvecklas.
2021-03-25, 19:58
Medlem
Slog på Tvn av en slump. BB på 7an är hemma hos Madde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
När hon insåg vad som håller på att ske lät det så här om Judith: https://m.youtube.com/watch?v=CQeezCdF4mk

Haha - ja!
Hennes blick verkligen LÅTER sådär!
Medlem
Citat:
Hade skrattat jättemycket om det blev manligt homosex i sängkammaren. Undrar vad de övriga deltagarna hade sagt. Har det ens hänt i BB's historia?
Det hade varit sjukt kul. Undrar om folk hade blivit obekväma. Har inte hänt vad jag kan minnas.
2021-03-25, 19:59
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Har du redan fått den nya tjejens rumpa som pressbild?

Nej. Nöjd med den jag har, svårt att toppa.
2021-03-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andbag
För det var det första katti sa till henne.

Kattis kroppshydda skriker ju inte direkt "icke-snarkare" heller.
2021-03-25, 20:00
Medlem
Diskuterar ni seriöst om en tjej är omskuren bara för att hon är oskuld?
Jag förlorade min oskuld när jag va 24år och hade aldrig låtit någon röra mig och jag är svensk.
Det finns oskulder kvar i dagens samhälle jag lovar
Medlem
Citat:
Alltså... var du onykter? För det borde märkas på fler än ett sätt om hon är omskuren, baserat på vad man läst och hört. Den mest extrema sorten innebär ju att grejerna är totalt ihopsydda. En mildare variant är att klittis är bortskuren. Så om så var fallet kan hon ju inte skylla på dig, i alla fall! Skämt åsido så undrar jag faktiskt gällande Nardos. Det blev enligt eritreansk lag förbjudet 2007 (tror jag) och det är lite känt att man tenderar att skita i sådant, om det handlar om en gammal tradition. Det hade förklarat en del. I'm just saying.
Är väll på dojjan nu om inte annat. Sitter och skryter om hur hen sätter på afrikanska brudar på fb en torsdagkväll...Inte någon hemma där inte, men det lyser, typ. 🤨🤨🤨
Medlem
pukkas avatar
Hon är släkt med feministen Rebecca från tjafs. Märks.
2021-03-25, 20:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, det låter mycket intressant. Vi väntade oss förvisso infiltratörer men inte i denna klass. Om man vill åt Officeren så bör man hålla sig till mycket högre klass såsom den sköna Myteristen eller Den Väldigt Snälla Maddeflickan, båda kökspigor på mässen. SOG leker man ju inte kurragömma med så det blir en tuff fight. Låt oss se hur denna vackra kväll utvecklas.
Officeren kommer få fullt upp med skydda sitt territorium iafton SOG i huset sedan så är myteristen & Madde i bilden, När kommer han resa vit flagg Officeren och kapitulera eller kommer han stå rakryggad som en fura utan att blinka bara studera och se...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in