2021-03-25, 19:42
Medlem
Ridnes avatar
Katti är jättefin i håret nu när det är plattat.. mycket bättre än flätorna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kommer dessvärre också missa allt ikväll, hade recapat annars. Men jag litar på våra bröder och systrar i tråden
Eftersom jag planerar att titta hela kvällen/natten (om jag inte dör av utmattning efter en helt sjuk jobbig vecka) så är det ingen risk att det händer något. När jag tittar är det alltid dött. Ja, bortsett från förra veckans fest som var lite händelserik.
Medlem
Hahahaha Tanja gick bara vidare när juddan bad henne komma så hon kunde få en shot😂😂😂 BRAA FORTSÄTT IGNORERA!!
Medlem
Paladins avatar
Nachos skratt:

https://www.youtube.com/watch?v=A_IDGrKZ0Rs

2021-03-25, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Härligt hur den nya tjejen ser ut som en riktig truck stop stripper. Kommer in som en riktig joker som ska göra kaos. Till skillnad från mössan och madde som på egen hand SÄNKT nivån programmet till nåt jävla dejtingprogram.

Fram med ciggen, tänd den på fel håll. Släta av Simon framför Stephanie och halsa en flaska baileys!

Många osäkra blickar på deltagarna och även osäkra skribenter här i tråden. Heja heja!
Exakt!!!! ÄNTLIGEN 😃👍👍👍👍
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Härligt hur den nya tjejen ser ut som en riktig truck stop stripper. Kommer in som en riktig joker som ska göra kaos. Till skillnad från mössan och madde som på egen hand SÄNKT nivån programmet till nåt jävla dejtingprogram.

Fram med ciggen, tänd den på fel håll. Släta av Simon framför Stephanie och halsa en flaska baileys!

Många osäkra blickar på deltagarna och även osäkra skribenter här i tråden. Heja heja!

Kan bli en riktigt kul kväll det här! Tror jag tar ett glas och firar
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jag är enda här i tråden som knullat en eritreanska ✌️
Det här kan verka jävligt framåt av mig, men det är en genuin undran, som uppkommit från på statistik och tillämpning av lagar: var hon omskuren?

Jag har funderat på om Nardos kanske är det och om det bidragit till att hon sparar sig.
2021-03-25, 19:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hepp hepp Grodan gissa vem som söker sig till officeren den nya rekryten i huset, Känns som alla vill till officeren men officeren iskall som få!
Putte, vår stolte och bländande Officer har genast övertag i en krisig situation. Vi vet alla av vid nattens timma kommer den nya sjuksystern på mässen att fälla tårar för Officeren, i den välbevarade fimprutan.
Medlem
pukkas avatar
Nya tjejen verkar vara totalt efterbliven
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han är som en golden retriever. Lufsig och dum men gillar att leka. Snabb när det gäller.
😂😂😂 Haha, vilken jämförelse.
Bannlyst
Yes, hon har satt på sig tröja, nu kan jag titta igen 🤓
Medlem
Kan bli svartsjukedrama nu bland damerna i huset, finns ju få saker som är roligare än att följa det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in