2021-03-25, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker faktiskt att de borde ha tillägget att man skulle kunna mutea vissa deltagares mickar om man ville. Då hade jag haft Nardos och Judith på mute för de hörs HELA tiden.

Sedan vill jag ha deltagarcam. Typ Simoncam som bara följer Simon. Så man kan följa den man vill följa istället för att behöva leta mellan kamerorna.
USA och Canada har funktionen att välja vilken kamera du vill följa (alltså inte bara välja mellan rum) samt att kunna zooma in och själv kunna ändra kameraläge.
2021-03-25, 17:05
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Jag tycker faktiskt att de borde ha tillägget att man skulle kunna mutea vissa deltagares mickar om man ville. Då hade jag haft Nardos och Judith på mute för de hörs HELA tiden.

Sedan vill jag ha deltagarcam. Typ Simoncam som bara följer Simon. Så man kan följa den man vill följa istället för att behöva leta mellan kamerorna.

På sätt och vis finns det redan en sån deltagarcam. Byt till utegården så följer du Steph i rökrutan

Nä men jag hade också följt Simon mer då. Kul om man kunde utveckla bb och varje deltagare har en kamera på sig.
2021-03-25, 17:06
Medlem
Zingo2s avatar
Nardos är intresserad av de andras berättelser.😀😀😀😀😀😀😀
2021-03-25, 17:07
Medlem
Om Madde, Nardos, Katti, Joel och AD hänger löst då är det tack och hej för Nardos/Joel för min del! De bidrar inte med ett skit förutom att skrika och tro att de bestämmer över allt och alla. Det känns som att de SOLELY är där för att bli influncers som kränger billiga kinakopior till sina 13-åriga fans. , det är inte så att dom behöver den här tävlingen eller pengarna.
2021-03-25, 17:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
USA och Canada har funktionen att välja vilken kamera du vill följa (alltså inte bara välja mellan rum) samt att kunna zooma in och själv kunna ändra kameraläge.

Låter ju jättebra.. Varför är BB Sverige så efter :/ Jag har för mig att man kunde styra kamerorna till viss del back in the day.. tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Guti
På sätt och vis finns det redan en sån deltagarcam. Byt till utegården så följer du Steph i rökrutan

Nä men jag hade också följt Simon mer då. Kul om man kunde utveckla bb och varje deltagare har en kamera på sig.

Haha ja..Steph sitter jämt i rökrutan Hade bara haft Simoncam på tror jag. Eller skiftat mellan honom och Tanja.
2021-03-25, 17:10
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti

Ja jag önskar faktiskt man kunde välja utegården. Förstår inte varför man inte kan det när det finns i alla andra rum?

Och andra länder har ju att man kan följa deltagarna själv och deras mikrofoner. Hade varit guld
2021-03-25, 17:11
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Låter ju jättebra.. Varför är BB Sverige så efter :/ Jag har för mig att man kunde styra kamerorna till viss del back in the day.. tror jag.

De måste anställa fler människor som censurerar om tittarna har fler rum att vara i och om vi har mickar att kontrollera själva.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja jag önskar faktiskt man kunde välja utegården. Förstår inte varför man inte kan det när det finns i alla andra rum?

Och andra länder har ju att man kan följa deltagarna själv och deras mikrofoner. Hade varit guld

Är det så? Då måste de ha lite mer kameror va? Fasen vad nice det varit. Vem hade du följt mest?

Öppnat proseccon förresten?
Avslutad
Gillar mest just nu

1. Simon
2. Emelie
3. Katti
4. Tanja
5. Joel
6. Adrian
7. Stephanie
2021-03-25, 17:13
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram måste få jävligt ont när han sitter på muggen när han knappt har någon röv. Den är alltså helt platt.
2021-03-25, 17:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De måste anställa fler människor som censurerar om tittarna har fler rum att vara i och om vi har mickar att kontrollera själva.

Ja just det.. tänkte inte på det :/ I PK-Sverige är allt strikt kontrollerat.
2021-03-25, 17:14
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men ojsan, inte visste jag att det skulle bli en sån torsdag när jag öppnade ögonen i morse
Har du haft en brud som påminner om Madde blir man nästan lite avundsjuk, himla härlig tjej det där!
Hehe, väldans mycket. Ansikte, kropp, gångstil, tillbakadragen.
Mycket härlig tjej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in