Citat:
Ursprungligen postat av
FlashEnter
Men gullet då. Ömmar dina tår ännu? Ta det lugnt med spriten imorgon för du verkar ta åt dig av kritiken jag framförde mot GL. Hoppas inte att du har några tjejer/kvinnor i närheten av dig imorgon till fredagssupen för då verkar det som att du riskerar att bli anklagad för våldtäkt. Jag tror inte att du kommer lika lindrigt undan som GL.
Det är ju soklart att GL tar tillfället i akt. Han vet vad hon gått igenom tidigare och är därmed helt riskfri att supa ned och våldta.
Såja, ta det lugnt nu innan du får upp blodtrycket för mycket. Jag förstår att det smärtar i dig att inte kunna bestraffa mig för den sanning jag lägger fram om dig, en sanning som du naturligtvis varken vill veta av eller vill skall komma ut.
Jo, tänk att jag har kvinnor i närheten av mig och det när jag vill det. Och till skillnad från dig kan jag knulla de flesta dagar jag önskar, utan att behöva betala för horor som du förmodligen blir tvungen till.
Jag vet att även detta smärtar för dig att höra, då du inte får komma till särskilt ofta själv, om någon gång? Men varför inte ge dig ytterligare lite högre blodtryck?
Men, återigen. Varför anklagar du GL? Är du helt frånvarande i intellektet eller? Han har blivit utsatt för en bedragerska. Sen om han är en kåt 70-åring så låt han vara det. Det är upp till honom och han får garanterat mer fitta än vad du någonsin har fått, och kommer få. Och detta för att han har en hjärna till skillnad från dig.
Vad du på sin höjd kan få i form av fruntimmer, är den typen som GL blev utsatt för, dvs, bedragerskan som fullständigt kör över ditt låga intellekt, med sitt sluga spel. Jag misstänker att du har blivit utnyttjad några gånger redan och det svider för dig att höra att du tyvärr tillhör de dumma som låter sig utnyttjas, på grund av bristande intelligens.