2021-03-25, 13:38
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete vad nardos ljuger

Hon är en mytoman.
2021-03-25, 13:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
VAD???
Förd Officeren för att syrran kallade han för att han liknade en mongolid då han var liten
Nu Nardos för att hon sade blatte vad fan håller BB på med eg inget av dem är värda dyl mest en varning men vad i helvete......

Yep. Men ser man ut som Kalles Kaviar så räcker det att man tittar konstigt och blir fördömd.
Afrikaner räknas inte de är mer värda. Helt sanslöst egentligen. Men ändå lika sant.
2021-03-25, 13:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Bara börja bomba tv4/BB med mail om detta! Eller nä. Det hade ändå inte hjälpt.
Nix, det kommer inte hjälpa det minsta.
2021-03-25, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Emelie har blommat ut!
Kul!
När Luis åkte ut och intervjuades så sa han att han trodde att 2 från Skåne skulle vara i finalen.
2021-03-25, 13:40
Medlem
VÄNTA ALLA! STOPP! Kom precis tillbaka och ser att det skrivs om autonominering för Emelie, för att Nardos sa blatte och hon inte sa emot eller va..? Kan någon berätta vad som sker? 😶
2021-03-25, 13:42
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
VÄNTA ALLA! STOPP! Kom precis tillbaka och ser att det skrivs om autonominering för Emelie, för att Nardos sa blatte och hon inte sa emot eller va..? Kan någon berätta vad som sker? 😶

Nej emelie har inte fått nån autonominering. Vi i tråden skrev att nardos borde få det eftersom hon sa blattar om nu Adrian fick en auto för det han sa igår.
2021-03-25, 13:43
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Du passar allra bäst med vågen.❤️

Båda är tillgivna och heta sexpartners och det kan bli en hel del spännande experimenterande i sängkammaren. Varken Tvillingarna eller Vågen är svartsjuka och de ligger definitivt på samma våglängd mentalt vilket gör att de kompletterar varandra perfekt. Det enda lilla orosmolnet är att Tvillingarna kan vara lite mer slösaktig än Vågen men Vågen har goda chanser att styra upp ekonomin för båda och då är detta en ypperlig och mycket lycklig parbildning

Men du passar också bra med Vattumannen och väduren. 😁
Sedär, jag är våg, är du singel Pyjamas?

Så jävla kul att Joel alltid ska kommentera att han inte var född när de pratar årtal. Någon säger att deras mamma är född 1967 då kommer Joel "Då var inte jag född". Nä mycket har hänt under de åren innan du föddes 2010
2021-03-25, 13:44
Bannlyst
Nardos pratar mycket om kilar, var hittar hon en kille att bli tsm med som kan avstå sex fram tills giftermål?
2021-03-25, 13:44
Medlem
Citat:
Nej emelie har inte fått nån autonominering. Vi i tråden skrev att nardos borde få det eftersom hon sa blattar om nu Adrian fick en auto för det han sa igår.

kommer aldrig hända hur många som än skriver till bb för det är olika regler för olika deltagare
2021-03-25, 13:45
Medlem
Adrian är så jävla korkad, vänder sig till Katti och frågar hur hon blir när hon får mens
2021-03-25, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jaha. Det borde ju efter alla konstens regler bli autonominering.
Det är verkligen ett nedsättande ord. Vad kommer BB göra. Ingenting antagligen.
Får se hur trollen på Instagram reagerar nu. Mest troligt kommer de skriva att Narcos givetvis får använda ordet blatte för att hon själv är en. Då vill jag inte att folk i huset ska använda ordet vit för det gör mig kränkt, jag är fan inte vit utan beige/grå efter en lång vinter.
2021-03-25, 13:46
Medlem
Citat:

Ahh, okej. Då missförstod jag att Emelie ska ha något med det att göra. Auto för Nardos, gärna för mig. 😌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in