2021-03-25, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
angående alex och emelie han är tafflig och hon inte helt oskyldig till att inte kunna säga JAU VILL ENTE
men tjejer är ju oftast ute i grupp och använder tjejsystemet kommer pelle slempropp så kan en tjejkompis rädda dig lite snyggt med att ska vi gå till damrummet.Som lejoninnor på savannen ungefär det jobbas i grupp.

Att vara lite tafflig på fyllan är inte att sexuellt trakassera brudar. Emelie som kan stå rakt upp och ner på fyllan och lista det som suger med Adrian borde inte ha några som helst problem att säga tre små bokstäver till Alex.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag tror han enbart har sex i duschen

Med sputlights mut sin egen krupp så Madde hamnar helt i myrker uch speiglar pau vieggarna så han kan seei sin eigen krupp heila teiden.

Och ber om ursäkt när pungen daskar mot hennes lår eller det kommer pruttljud ur fiffin.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, jag såg det men det borde vara som jag skrev men skitsamma. Trist att de har så begränsat med ämnen.
Simon - kunskap
Pedram - Matte
Tanja - Roliga timmen
Emelie - Kunskap
Alex - Gymnastik

Så, borde vara 1 matte, 1 roliga timmen och 1 gymnastik kvar.

Har inte Madde hållit en lektion än?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Eller en ny Alex i x-kromosom format...
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag vet inte vem det är, hört att hon ligger bakom castingen. Hon verkar ha en förkärlek för att casta personer med plast insprutat i kroppen, korkade personer, ointressanta personligheter, ungdomar, och personer som vill bli influensers.

Hon verkar inte gilla galna färgstarka karaktärer som kan skapa galenskap och som man kommer komma ihåg.
Hon är Big Brothers alldeles egna Josef Mengele, som hänsynslöst torterar oss med sina helt ohyggliga "dragplåster".
Förra året försökte hon ju driva så många som möjligt till kollektivt självmord genom den bisarra skapelsen Alex.

Ett sjukt hopkok av en klickande apa och extremt smaskande kannibal, som hon otroligt nog hade lärt spela fotboll!? 😳
Men prata kunde den ju givetvis inte. 😉
Den åkte ju lyckligtvis ut eftersom såna hybrider förstås, alltid börjar uppvisa aggressiva tendenser tillslut.
2021-03-25, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hoppas hon blir immun, älskar Katti

Hon klarar sig oavsett immunitet. Tanja sitter ju inte löst tror ingen annan kan få ut henne.
2021-03-25, 12:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Fasen, tyckte hon såg trevlig ut, lägg till lite italienskt temperament

Nej, nej, orimligt! Vill ha in testosteron nu! MASSOR med testosteron! För många tjejer i huset nu!!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Du är guld min vän.

Nu får vi använda spoiler till mer än PM om hamnen.

Längtar till din lista dag 100 OG!
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Hon klarar sig oavsett immunitet. Tanja sitter ju inte löst tror ingen annan kan få ut henne.

Tror Simon har en chans att slå ut Kattis faktisk...

Men kan vara mina drömmar som pratar..
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Har inte Madde hållit en lektion än?
Madde är fortfarande elev (hänger löst).
Avstängd
pedram: säg alla englands huvudstäder
2021-03-25, 12:26
Medlem
Har en dålig känsla på att den nya tjejen kommer få välja att rädda någon och judith kommer va på henne som fan och hon välljer judith.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in