2021-03-25, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Inte bra om Alex får immunitet.

Lycka till Nardos
Jo det är jättebra om Alex får immunitet. Jag tror han annars är den som åker ut då han inte lär få många röster. Jag är i ett desperat behov av att få ut Judith eller Joel!
2021-03-25, 10:52
Medlem
Raskaoverisens avatar
Alex tror jag får mest rätt och får immuniteten
2021-03-25, 10:53
Medlem
Alex kommer vinna utan tvekan 😑
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jo det är jättebra om Alex får immunitet. Jag tror han annars är den som åker ut då han inte lär få många röster. Jag är i ett desperat behov av att få ut Judith eller Joel!
Ja, få ut Judith vore underbart. Men tror hon har för mkt fans. Hela jäkla HBTQ-rörelsen är ju på hennes sida oavsett hur äcklig hon är.
Medlem
"Vilket ämne behöver kroppen, diabetes?"

🤯🤯🤯
2021-03-25, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Jag hatar hycklare more than anything in life, och den titeln belongs to miss Nardos i huset, hon alltid kräver att folk har ingen attityd när de approachar henne samtidigt som hon låter väldigt ilsken när hon själv begär det eller bara har random konversation. Hon har sagt första veckan att hon tänker inte dela säng med någon kille av religiösa skäl samtidigt som hon har nu delat säng med AD i en vecka nu, sovit ihop med Pedram vid poolen och även vid Simon (även EFTER att de inte längre var fastkedjade) däremot har hon inte delat säng med någon brud och även vägrar dela säng med en gay kille (Joel) för han har snopp (och det sa hon senast 2 dagar sen till Judith). Hon claimar to be super religiös men hade ingen problem att SVÄRA PÅ BIBLEN OCH SIN MAMMAS LIV när hon förnekade att hon tog Pontus halsband (vilket visade sig vara sanning later on). Sån jävla dubbelmoral brud förtjänar definitivt inte vinna, även fast jag kan tycka att hon är ändå mest underhållande person i huset (vilket säger inte mycket när alla andra är skit tråkiga)
+1000
2021-03-25, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Måste läsa på mer om det. Har hört mycket snack om det det senaste året och sett att det finns böcker och artiklar om det. Är det ganska nytt begrepp eller har det funnits länge men inte varit allmänt känt?
Jag tror det funnits ganska länge men inte varit allmänt känt, men så slog det ner som en bomb för ett par år sedan. Har fått SÅ många insikter om mig själv sedan jag började läsa på om det haha. Och man får en förståelse för andra som är högkänsliga (typ Steffi eventuellt då) och man slipper döma ut folk att vara autistiska typ, eftersom många HSP-karaktärsdrag återfinns hos autister. Och man kan övertyga folk om att man inte är psycho, bara HSP 🤓 (jag är ju tyvärr båda men det behöver inte alla veta)
2021-03-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Alex tror jag får mest rätt och får immuniteten

Men det är väl bra? Då kan vi få ut någon vi avskyr mer än han
2021-03-25, 10:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
"Vilket ämne behöver kroppen, diabetes?"

🤯🤯🤯

Hon fick inte plats att skriva hela frågan på tavlan men hon läste upp den innan provet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Ja, få ut Judith vore underbart. Men tror hon har för mkt fans. Hela jäkla HBTQ-rörelsen är ju på hennes sida oavsett hur äcklig hon är.
Tror faktiskt inte hon är så populär, ingen höjdarrepresentant för hbtq-rörelsen direkt..
Medlem
Katti borde ta detta.
2021-03-25, 10:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men det är väl bra? Då kan vi få ut någon vi avskyr mer än han

Jag håller med. Han är inte rolig men finns andra jag hellre får ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in