2021-03-25, 08:52
Medlem
Är det bara jag eller ser inte Steph lite speciell ut? Med speciell menar jag en gnutta av det som Adrians syster menade att AD såg ut som liten. Hon ser ut att komma ifrån en särklass. Även lite pillersvullnad i ansiktet klassiskt.

Autistisk kanske? Kanske det kan förklara varför hon går från glad till ledsen o ledsen till glad och har nära till gråt likt skratt?

Ingen hat bara en observation.
2021-03-25, 08:55
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu ska vi höra Judith säga halva dagen om vilken tid hon klivit upp. Det var Simon som fick uppdraget men hon har tagit på sig allt sen första sekund. Jävla idiot

Håller med dig.
Dom borde få in ett brev från BB som säger att eftersom uppdraget var Simons men han inte fick delta så får han och Steffi ikväll i uppdragsrummet en tre rätters middag med alkohol och underhållning
2021-03-25, 08:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja, det lär ju bara vara en vanlig gammeldags el-varmvattenberedare där, så visst går det åt ström (om man bryr sig om sånt).

Som tex våran bergvärme-pump (med inbyggd vv-beredare) går knappt igång när man duschar, men såna planeträddande moderniteter har väl knappast miljöparti-fyran kostat på sig?

Precis, var ju det jag tänkte på, kostnaden att värma vatten. Iofs tror jag de dragit in fjärrvärme där men annars är det ju Telias gamla lokaler som ska göras om till bostäder så nej, det lär de inte ha satsat på
2021-03-25, 08:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Är det bara jag eller ser inte Steph lite speciell ut? Med speciell menar jag en gnutta av det som Adrians syster menade att AD såg ut som liten. Hon ser ut att komma ifrån en särklass. Även lite pillersvullnad i ansiktet klassiskt.

Autistisk kanske? Kanske det kan förklara varför hon går från glad till ledsen o ledsen till glad och har nära till gråt likt skratt?

Men man har väl inget speciellt utseende för att man ligger på autismspektrumet? Det du beskriver är inget jag tycker är beskrivning på en person med autism heller.

Men jag håller med om att hon har speciellt utseende, det skrev jag för några dagar sedan. Men jag tycker det gör henne snygg, hon är ju skitsnygg när hon är iordninggjord
2021-03-25, 08:58
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:

En observation av någon som inte alls vet vad den snackar om uppenbarligen 🙄
2021-03-25, 08:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Joel lekte med pinnen i natt innan han höll på i kylskåpet

Fan håller Adrian på med som aldrig slängde den?

Jag tror att han la pinnen på toaletten och så trodde någon deltagare att någon hade glömt den där och tagit med den ut.

Men varför lämnade han ens den kvar där? Kunde inte BB kallat in honom i bikten och bytt ut äckelgrejen till en sån där sugkoppsmojäng. De har ju fekalierester i hela huset nu. FYFAN va äckligt!!

Faa-an va gott det ser ut med såna pannkakor nu då, fast jag egentligen inte tycker om dem.

Steph som 27 är fan orimligt, hon verkar inte äldre än 20, max!
2021-03-25, 09:02
Medlem
Paladins avatar
Citat:

Jag har observerat och haft liknande tankar i mellan åt. Men det är enbart vissa uttryck och vinklar där det blir extra...äh... intressant. Nu vid frukosten kom det en klockren sådan (vinkel + uttryck) tillexempel.
2021-03-25, 09:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men man har väl inget speciellt utseende för att man ligger på autismspektrumet? Det du beskriver är inget jag tycker är beskrivning på en person med autism heller.

Men jag håller med om att hon har speciellt utseende, det skrev jag för några dagar sedan. Men jag tycker det gör henne snygg, hon är ju skitsnygg när hon är iordninggjord

Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
En observation av någon som inte alls vet vad den snackar om uppenbarligen 🙄

Jag tror den som skrev det kanske tänker på det att de med autism kan ha ett nollställt ansiktsuttryck, mer så än de utan? Att de inte har en mimik som andra, dock svårt att avgöra nuför tiden när en stor del av befolkningen fyller ansiktet med botox som ger samma effekt.
2021-03-25, 09:04
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Håller med dig.
Dom borde få in ett brev från BB som säger att eftersom uppdraget var Simons men han inte fick delta så får han och Steffi ikväll i uppdragsrummet en tre rätters middag med alkohol och underhållning
Det får vi hoppas på absolut 👍
2021-03-25, 09:07
Medlem
Citat:

Snarare "speciellt" att påstå att människor ligger under spektrat pga utseende. Att ha nära till känslor är, tro det eller ej, vanligt 🤗
2021-03-25, 09:08
Medlem
upptagetvardets avatar
Vad firar dem?
2021-03-25, 09:08
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag tror den som skrev det kanske tänker på det att de med autism kan ha ett nollställt ansiktsuttryck, mer så än de utan? Att de inte har en mimik som andra, dock svårt att avgöra nuför tiden när en stor del av befolkningen fyller ansiktet med botox som ger samma effekt.

Det stämmer. Mycket mindre ansiktsuttryck.
Jag har nära släkt med högfungerande autism, och det du skrev var en bra beskrivning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in