2021-03-24, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"Vilken stad i Sverige har brunnit?"
Nardos "Malmö"
Alex "Aa den har också brunnit men inte på det sättet"

Sätt idioten i ett valfritt hyreskomlex i Malmö och låt någon spränga upp hennes trappuppgång. Så kanske hon håller käften.
(Nej! i förväg till alla som vill hata mig pga rasism osv.. (gäsp? är inte ens själv helsvensk)
jag vill att hon överlever. Och utan några stora summor youtube-följare dessutom. Kommer vara värre än döden för henne)

Hejsvejs
2021-03-24, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Något med en pojke och Indien det lät först som Life of pi men han sa ett annat namn så vi får glömma det tydligen. Älskar att fb alltid är så goa med svar. ❤️
Lion (2016) kanske
2021-03-24, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha jag tror att du har misstolkat allas inlägg. Ingen har väl försvarat henne?
Tvärtom lyfter vi att hon blandar ihop Syrien med syrianer. Och du tolkar det som "försvar"...

Fint, inte alla här delar din åsikt tyvärr. Det är pinsamt. Försvar eller ej.
2021-03-24, 23:45
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Adrian snackade ommsin barndom och han nämnde vid ett tillfälle i en lång mening att när han var liten så kallade hans syster honom mongolid på ett foto. Detta var i en lång konversation. Inget speciellt. Plötsligt kommer ett brev snabbt som fan som säger att han är autonominerad. Det hela kändes helt overkligt. Det gick verkligen snabbt.

Tack min fina gröna amfibie du är en klippa Nu ska den här katten rulla ihop sig på husses kudde och sova. Sååå lång dag att migränen hotar. Jävla zoom möten🥵
2021-03-24, 23:46
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Lion från 2016?
https://www.imdb.com/title/tt3741834/?ref_=nv_sr_srsg_7

"A five-year-old Indian boy is adopted by an Australian couple after getting lost hundreds of kilometers from home. 25 years later, he sets out to find his lost family."
Ängel🙏🙏🙏
Medlem
Citat:
Något med en pojke och Indien det lät först som Life of pi men han sa ett annat namn så vi får glömma det tydligen. Älskar att fb alltid är så goa med svar. ❤️

Hmm antingen Lion som föregående har sagt, eller Slumdog Millionaire tänker jag på..tyckte att de nämnde det senare.
Medlem
Nardos nämner prinsessan Madeleine. Peddo "Hon gifte sig nyligen" Aa okej.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Adrian snackade ommsin barndom och han nämnde vid ett tillfälle i en lång mening att när han var liten så kallade hans syster honom mongolid på ett foto. Detta var i en lång konversation. Inget speciellt. Plötsligt kommer ett brev snabbt som fan som säger att han är autonominerad. Det hela kändes helt overkligt. Det gick verkligen snabbt.

Åharrejevvlar! Det är alltså sant? Håller på att läsa ikapp och skummade bara lite lätt. Trodde ni skojade om fyrans PK-ism.
Det här är ju löjligt! Snart får man väl inte ens säga kannibaltransvestitjävel utan att någon kannibaltransvestit blir kränkt och anmäler en.

Ponera att han sagt "downis" istället, hade godhetsfolket blivit lika kränkta då också?
Får man säga eskimå nuförtiden, eller har det också blivit ett förbjudet ord?

MVH/Gnomegirl.
2021-03-24, 23:48
Medlem
Life of Pi är en fin film
2021-03-24, 23:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Tack min fina gröna amfibie du är en klippa Nu ska den här katten rulla ihop sig på husses kudde och sova. Sååå lång dag att migränen hotar. Jävla zoom möten🥵

Majsan ligger redan som en halsduk.
Migrän är inte alls något man önskar. Lägg dig tidigt och inget kaffe imorgon.
2021-03-24, 23:49
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
PEDDOT är ju totalt jävla hjärndöd! Hur fan kan han tro att han är så jävla smart! Varför säger ingen emot honom 🤯
Snok är fan inte giftig! Å köttbullar är framröstat som nationalrätt. Iallafall vad jag vet

Men jag HATAR honom och hans satans hybris! 🤮

Jo och nu känner han sig smart för att han ställer frågor till Nardos. Sicken Pajas han är Pedram.
2021-03-24, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha jag tror att du har misstolkat allas inlägg. Ingen har väl försvarat henne?
Tvärtom lyfter vi att hon blandar ihop Syrien med syrianer. Och du tolkar det som "försvar"...

Men alltså!??!?!???????????????????????????? (Sorry, fastnade på "???????????????" likt jag skulle fastna med blicken på dig "live")
Vadå "lyfter att hon blandar ihop"?
Hur fan kan man ej veta denna skillnad?
Hur fan är det ngt att liksom "försvara" som du nu precis gjorde, och i samma mening förundrade dig över min frågeställning?

Hejdå

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in