2021-03-24, 23:05
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Nej den är helsjuk!
Men så jävla typiskt lättkränkta PKfolket här i vårt vackra men förstörda land tyvärr! 😡
Man får knappt öppna sin käft längre utan att någon tar illa vid sig.
Tacka fan för att flashback finns!
Formatet big brother är tyvärr slut och omöjligt att göra det så bra som det en gång var. Mycket pga publiken och allt Pk.
2021-03-24, 23:06
Medlem
Pinkpad90s avatar
Någon som följer DC och hörde vad filmen heter dom pratar om. Snälla måste se den.
2021-03-24, 23:06
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tror produktionen vill testa Adrians popularitet, han kommer med största sannolikhet inte åka ut eftersom Simon, Tanja och Emelie sitter säkra.
Vi får hoppas på att Adrian slår ut Judith lr Alex, lr så åker han själv ut, för han är ganska tråkig.

Nu ska tydligen en ny tjej in, nån mix mellan Tanja och Stephanie, sen är det tydligen en svart kille på ingång till Nardos 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️

Fördelen om Adde skulle åka: Vi får slut på allt romantikdravel om honom och tjejerna. Ibland så tror man ju nästan att man grävt fram mammas gamla Starletsamling när man läser i tråden.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-24, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av le-petit-liberal
Någon som förstår autonomineringen?

Nja! Asså det är kanske inte helt befogat med tanke på kontext MEN samtidigt rättvist eftersom Katti blev autonominerad när hon sa s*mejävel så tycker att det hade varit orättvist om konsekvensen för AD varit mildare...oavsett klarar han sig definitivt på måndag! Han har iaf min röst.
2021-03-24, 23:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Haha Tanja

Steffi har jag hört prata om mörka (som natten) långa män, kanske är det som krävs för att få översvämning i källaren.

Emelie tror jag inte på, för exotiskt för Ystad.

Jaha. Det skulle definitivt bli intressant
2021-03-24, 23:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Tro mig, det skulle inte finnas en enda gay person i min krets som skulle ens komma på tanken att rösta på henne...
Däremot finns det säkert en del överviktiga flator med hår under armarna som KAN relatera och rösta kvar henne men de är typ ca 1.000 brudar i hela Sverige så hon kommer inte långt med deras röster.
👍👏
Låter bra, eller rättare sagt perfekt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
🤣 Hahaha!
Skulle vilja se den där dvärg-pygmé kvinnan 1.29 cm lång bruka våld!
Hon orkar väl knappt lyfta en bordskniv. 😁

Lyckas AD dra på sig en auto för att han var ful som barn kan även chihuahuan avlivas för att hon går till attack mot en Rottweiler.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Någon som följer DC och hörde vad filmen heter dom pratar om. Snälla måste se den.

Just nu pratar de om Split. Innan det var det bl.a Crazy Stupid Love o World Trade Center
2021-03-24, 23:09
Medlem
Att det fortfarande finns folk som tror att schizofreni är att ha olika personligheter
2021-03-24, 23:09
Bannlyst
Adrian som barn 👶

https://imgur.com/a/aqzjcrs
2021-03-24, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Formatet big brother är tyvärr slut och omöjligt att göra det så bra som det en gång var. Mycket pga publiken och allt Pk.

Yes. BB nu och BB förr är 2 helt olika program.

Men det här med lättkränkheten i landet spårar ur totalt!! 😡 Jag hatar den utvecklingen och det har gått så jävla fort! Som sagt, man får knappt öppna käften längre utan att man råkar kränka någon.
2021-03-24, 23:10
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Anonym, du är så jävla korkad att det är inte sant du vill alltså att Tanja ska vinna över Simon för att hon är står för anti-invandraring? Pratar vi om samma Tanja som bust it open för en sliskig iransk snubbe vid första ögonkastet? som äger över 30 st. Tupac, Biggie print t-shirts? lyssnar enbart på "gangster" hip-hop och har implanterade guldtänder? Du måste vara helt efterbliven
Var skrev jag det? Hur går det med läsförståelsen din vidriga blatte?

Jag skrev att det är farligt med Tanja, Simon och en av rasfrämlingarna i finalen då kommer vi dela på rösterna. Jag vill inte att någon av produktionens gullegrisar ska ha en chans att vinna vilket är Peddot, Joel och Nardos. Det är riktigt farligt just nu då de får all TV-tid på måndagsfinalerna.

Jag kommer inte överleva om en av de tre får miljonen då de är äckliga människor och jag vill inte slösa mitt liv på LIVEN i 100 dagar så vi måste tänka till om vad som kommer hända i framtiden. Jag tror att ingen av rasfrämlingarna har en chans mot Tanja i en ärlig omröstning och Big Brother skulle inte rigga det mot Tanja då hon är kvinna och har en bra bakgrund. Jag kan inte säga samma sak om Simon som produktionen redan vinklar fult i avsnitten och TV4 skulle antagligen rigga det mot honom i en omröstning i finalen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in