Citat:
Ursprungligen postat av
kagay1
Anonym, du är så jävla korkad att det är inte sant
du vill alltså att Tanja ska vinna över Simon för att hon är står för anti-invandraring? Pratar vi om samma Tanja som bust it open för en sliskig iransk snubbe vid första ögonkastet? som äger över 30 st. Tupac, Biggie print t-shirts? lyssnar enbart på "gangster" hip-hop och har implanterade guldtänder? Du måste vara helt efterbliven
Var skrev jag det? Hur går det med läsförståelsen din vidriga blatte?
Jag skrev att det är farligt med Tanja, Simon och en av rasfrämlingarna i finalen då kommer vi dela på rösterna. Jag vill inte att någon av produktionens gullegrisar ska ha en chans att vinna vilket är Peddot, Joel och Nardos. Det är riktigt farligt just nu då de får all TV-tid på måndagsfinalerna.
Jag kommer inte överleva om en av de tre får miljonen då de är äckliga människor och jag vill inte slösa mitt liv på LIVEN i 100 dagar så vi måste tänka till om vad som kommer hända i framtiden. Jag tror att ingen av rasfrämlingarna har en chans mot Tanja i en ärlig omröstning och Big Brother skulle inte rigga det mot Tanja då hon är kvinna och har en bra bakgrund. Jag kan inte säga samma sak om Simon som produktionen redan vinklar fult i avsnitten och TV4 skulle antagligen rigga det mot honom i en omröstning i finalen.