2021-03-24, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vårt vatten renas och återanvänds. Vi slösar inte på vattnet. Hur får du till det?

Hur mycket energi och resurser går åt för att rena och värma upp vattnet tror du?
Bara för att vatten återanvänds, så bör man inte tycka att det är ok att slösa och bara låta det rinna?
2021-03-24, 22:32
Medlem
Varenda jävla gång man sätter igång BB så är tamefan Judith ALLTID på Tanja, eller åtminstonde i samma rum och svansar efter henne.

Måste väl vara fler än mig som stör sig sjukt mycket på det?
Är hon kär i Tanja eller vad fan är det frågan om?
2021-03-24, 22:32
Medlem
Snälla säg att det inte bara är jag som sänker TVn för att inte höra judiths fula skratt? Har gjort det tre gånger nu
2021-03-24, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
vad jag menar är att Emelie sagt nej flera gånger vart som helst i samhället skulle det räknas som trakasserier att följa efter på det viset. Adrian blev auto nominerad för ett uttalande om hans eget utseende.

Då har jag nog missat alla dessa gånger hon skulle ha sagt nej. Men isf så borde han såklart fått varning iaf!
Ja men han sa ju ett väldigt kränkande ord, hade dock räckt med en varning kan jag tycka!
2021-03-24, 22:34
Medlem
På måndag åker Alex ut eller ev. Madde om inte de blir immuna. Sitter Alex löst på måndag lär det inte bli spännande alls, han saknar en större personlighet, tråkig helt enkelt men det vet ju han också.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon Tanja och Emelie är bra i år.. Resten hade de kunnat byta ut. Och jokrarna är det sämsta jag någonsin sett. Hoppas verkligen att Jaqueline som kommer imorgon är kul!
Jo, dom är väl minst sämst iaf.
Tanja eller Emelie tycker jag kan få vinna, Simon Njaaa.
Hellre Steff då som bubblare.(fast eftersom det väl bara är jag och xrlpyt som gillar henne är hon ju chanslös).😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
https://www.tv4.se/artikel/EXkItBMQzND93SePgpC78/adrian-podde-autonominerad-uttryckte-sig-kraenkande Detta menade jag Tv4 bekräftar att Adrian blev autonominerad.

Jo men vad sa han som var kränkande?
Medlem
punkindrublics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
Snälla säg att det inte bara är jag som sänker TVn för att inte höra judiths fula skratt? Har gjort det tre gånger nu

Fast kul att dom trackar Peddo!!
2021-03-24, 22:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Många får Amiliabehandlingen av produktionen detta år.

Men Amilia var så obehaglig att alla hatade henne förra året så de kunde inte rigga det så att hon vann samtidigt som Sami var en av de mest populära vinnarna någonsin.

Jag har bara sån stor ångest varje vecka Nardos, Joel och Peddot är kvar. De får mest TV-tid under måndagsfinalerna.

DET FÅR INTE HÄNDA!

Amilia var dock rolig att hata.. Alltså hon skapade drama och det blev lite halvkul runt henne. Jag tyckte det var trist när hon åkte ut för att det blev tomt utan att irritera sig på henne Men ja..produktionen ska vara neutral och inte favorisera, vinkla och lyfta vissa deltagare. Då spelar de inte på samma villkor för miljonen.
2021-03-24, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spidersweb
Kommer rodney att delta igen?

Haha det vore episkt!
2021-03-24, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är så jävla äckligt. Jag hatar hur Peddot, Joel och Nardos blir vinklade av produktionen.

Jag skulle dö om en av dem får en miljon efter hur hårt Kirsti, Dikmen och produktionen har jobbat för dem.

Jag hoppas bara att alla är överens om att vi röstar på Tanja som vinnare så att ingen av deras gullegrisar får vinsten då man inte vill unna äckelmänniskorna en miljon. Jag skulle inte överleva det efter att ha följt programmet LIVE i 100 dagar.

Tanja eller Simon HELT KLART!

Vinklingarna som sker i programmen är tamejfan helt otroliga! 🤯

Hahaha! Gillar juddan o tanjas terror av gamnacken just nu. Fortsätt gärna så! Snart kommer wobblehead igång 🤮
2021-03-24, 22:36
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Katti ser ut som Robert Smith i The Cure haha

Jag tycker hon liknar Leslie West. Gitarrhjälten från Mountain.
Jag väntar bara på att få höra koskällan och ett fett riff.
"Mississippi Queen! Do you know what I mean..." https://youtu.be/f3tR0uDC1FA

MVH/Gnomegirl

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in