2021-03-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Inget mot vad Peddot gjorde häromdagen. Han satt där på golvet i över en timma o sura. Ändå går han runt o låtsas att han är så satans miljömedveten 🤮

Missade det! Prddot har ju bevisat sig för att vara en gigantisk hycklare med 0 självinsikt flertals gånger så är inte riktigt förvånad! -.- De kan väl ta ett dopp i piss-poolen om de älskar vatten så mycket..
2021-03-24, 22:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jodet är usel casting i år, men tycker inte den där jävla Rosanna ska klaga.

Förra året var ju precis lika värdelös, dock med två lysande undantag (Sami och Julia).

Men det är klart, i år finns ju ingen som sticker ut positivt så visst är det ju ännu sämre i år. Tyvärr.

Simon Tanja och Emelie är bra i år.. Resten hade de kunnat byta ut. Och jokrarna är det sämsta jag någonsin sett. Hoppas verkligen att Jaqueline som kommer imorgon är kul!
2021-03-24, 22:27
Medlem
Asså Judith går ju igång på att massera tanjas fötter, det är hon som njuter mer än själva Tanja. Usch
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är så jävla äckligt. Jag hatar hur Peddot, Joel och Nardos blir vinklade av produktionen.

Jag skulle dö om en av dem får en miljon efter hur hårt Kirsti, Dikmen och produktionen har jobbat för dem.

Jag hoppas bara att alla är överens om att vi röstar på Tanja som vinnare så att ingen av deras gullegrisar får vinsten då man inte vill unna äckelmänniskorna en miljon. Jag skulle inte överleva det efter att ha följt programmet LIVE i 100 dagar.
I år handlar det ju inte om att den eller den ska vinna, spelar ingen roll för mig iaf.
Utan att dom tre vedervärdiga individerna ska åka ut, DET är ju det viktiga.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tanja eller Simon, definitivt.
Det värsta skulle vara om Simon, Tanja och en av produktionens gullegrisar är i final.

Vi får ej dela på rösterna.

Tanja måste vinna då alternativet är att en av rasfrämlingarna får en miljon.
2021-03-24, 22:28
Medlem
Att Judith och Pedram fortfarande kallar varandra fru/man och har "vigselringar" är väl något av det sjukaste
2021-03-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men ❤️ !!!!!

Jag mår egentligen skit. Min pappa dör i detta nu. Men får ej vara där, pga covid.

Tittar ibland på live:n och stänger av verkligheten ❤️ Tack för din varma omtanke <3

Beklagar verkligen och skickar mängder med styrkekramar din väg! ❤❤❤
Försök att ta en dag i taget och ta hand om dig själv!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja de klipper ihop det till värsta gullenuttklippen åt guldkvartetten jämt. Och de får alltid mest tv-tid också. Läste här att Nardos tydligen var tänkt för förra året redan, så hon är tydligen viktig för produktionen. Hon ska väl lyftas på guldtron fram till final. Dock stör jag mig mer på Judith än någon annan därinne men hon vinklas också till fördel. Hade de visat i programmen vad vi ser på liven så hade hon inte haft ett enda fan därute.
👍👏👍
Medlem
Mouchinos avatar
Ett sånt här relationsprogram får de nog ha med alla deltagare i familjen BB

https://www.youtube.com/watch?v=KUxOYu1gmo0
2021-03-24, 22:30
Medlem
Hoppas deras pranks går för långt och leder till auto för övrigt. (Inte för Tanja).
2021-03-24, 22:30
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja de klipper ihop det till värsta gullenuttklippen åt guldkvartetten jämt. Och de får alltid mest tv-tid också. Läste här att Nardos tydligen var tänkt för förra året redan, så hon är tydligen viktig för produktionen. Hon ska väl lyftas på guldtron fram till final. Dock stör jag mig mer på Judith än någon annan därinne men hon vinklas också till fördel. Hade de visat i programmen vad vi ser på liven så hade hon inte haft ett enda fan därute.
Många får Amiliabehandlingen av produktionen detta år.

Men Amilia var så obehaglig att alla hatade henne förra året så de kunde inte rigga det så att hon vann samtidigt som Sami var en av de mest populära vinnarna någonsin.

Jag har bara sån stor ångest varje vecka Nardos, Joel och Peddot är kvar. De får mest TV-tid under måndagsfinalerna.

DET FÅR INTE HÄNDA!
2021-03-24, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jodet är usel casting i år, men tycker inte den där jävla Rosanna ska klaga.

Förra året var ju precis lika värdelös, dock med två lysande undantag (Sami och Julia).

Men det är klart, i år finns ju ingen som sticker ut positivt så visst är det ju ännu sämre i år. Tyvärr.

Håller helt med! Just Sami och Julia var dessutom inte hennes, verkar vara några stycken som gör ett riktigt dåligt jobb.

Tycker dock det var lite kul som lyssnade att hon försökte hålla diplomatisk men lät kommentaren om Alex som bakgrundsdansare slinka ur.

Är redan så besviken på castingen att jag för en gångs skull välkomnar nytt blod, även om jag tycker BB ska bestå av samma deltagare från dag 1 till 100 med enstaka jokrar.

Om det nu är så att hon som kommer in imorgon har lite riv i sig och det kommer in en störig snygging kanske det kan hetta till liiiiite iaf.
Känner mig dock tveksam till att det är en riktig karlakarl då Rosanna sa att hon trodde han skulle komma bra överens med Nardos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in